19 października 2015

Moja stylizacja - szary zestaw

Witam

Chciałabym Wam dziś pokazać moją ostatnią stylizacje. Utrzymywała się w odcieniach szarości, jedynym kolorowym akcentem była turkusowa chusta. Zapraszam serdecznie.



Mój zestaw składa się z czarnej bluzki z długim rękawem, szarej spódniczki   zapinanej z boku na guziki, rajstop ze szwem z tyłu. Strój zestawiłam z lekkim szarym płaszczykiem oraz turkusową chustą.

Bluzka - sh 
Spódniczka - sh
Torebka - sh
Płaszczyk, chusta - nn
Buty - CCC




Mój makijaż

Jeśli chodzi o makijaż, nie jestem w tej dziedzinie specjalistką, wręcz odwrotnie. Niedawno nauczyłam się używać eyelinera ale i tak jeszcze nie na tyle precyzyjnie jakbym chciała. Jednak zapraszam do zobaczenia efektu moich starań;) Kolor dopasowałam do odcienia chusty.


     
Miłego dnia. Pozdrawiam

2 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń