19 listopada 2015

Stylizacja z futrzaną kamizelką w roli głównej

Witajcie

Dziś chciałabym Wam przedstawić moją ostatnia stylizacja z puszystą kamizelką,  którą kupiłam w sh. Nieraz, chodząc po galerii widziałam podobne które bardzo mi się podobały, jednak cena nie była zbyt zachęcająca. Więc jak znalazłam podobną w sh, a rozmiar się zgadzał to była już moja. Jest ona bardzo cieplutka, więc jest idealna na taki chłodny czas. Zapraszam poniżej, gdzie zobaczycie jak się prezentuje i z czym ją połączyłam.


Futrzaną kamizelkę zestawiłam z czarnymi leginsami, które mają fajny skóropodobny pasek wzdłuż całości. Pod kamizelkę założyłam zwykłą, białą bluzkęDo tego czarne buty na koturnie oraz dodatki - wiszące kolczyki z ważkami.

Kamizelka - sh
Legginsy - Bershka
Bluzka - Marks & Spencer
Kolczyki - nn 








Do makijażu użyłam podkładu  Iwostin Purritin, do zmatowienia puder mineralny Eveline. Tusz do rzęs Wibo Extreme Volume Lashes, eyeliner Eveline w kałamarzyku. Cienie do powiek Wibo w odcieniach fioletu, róż Lovely, szminka Clinique odcień Different Grape. 



Pozdrawiam serdecznie

13 komentarzy:

  1. Fajna ta kamizelka - naprawdę świetna :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję;* Bardzo ją lubię a kosztowała ok 15 zł jeśli dobrze pamiętam;)

      Usuń
  2. Świetna kamizelka! I piękne włosy :)
    Pozdrawiam cieplutko ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. musze sobię taką kamizelkę sprawić ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny makijaż, pasuje do stylizacji. ;]

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna kamizelka :) Fajnie wyglądałaby też z czarną kurteczką pod spodem :)
    Masz przepiękne włosy, nie mogę się napatrzeć :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuje bardzo;* Z kurteczką tez wyglądałoby ciekawie;) A włosy po minimalistycznej pielęgnacji, czyli umyte tylko szamponem;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podobają mi się takie kamizelki, świetna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowny Blog *.*

    Wspólna Obserwacja :) ?

    http://believeinhimselfx33.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Widzę, że taka sama fanka sh jak ja:) super ta kamizelka, takiej jeszcze nie udało mi się dopaść;)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń