3 listopada 2015

Stylizacja z motywem ludowym

    Witam serdecznie

   Dziś chciałabym zaprezentować moją stylizacje inspirowaną motywem ludowym. Bardzo lubię ubrania z takim dodatkiem, mają one swój niepowtarzalny charakter. Głośna piosenka Donatana i Cleo, a w szczególności teledysk w dużej mierze przyczynił się do większego zainteresowania folkowym motywem w ubiorze. Jeśli jesteście ciekawi mojego zestawu, zapraszam serdecznie poniżej.


    Mój zestaw składa się z białej bluzki inspirowanej właśnie folklorem, czerwonej spódniczki. Do tego ażurowe kolczyki koła wykonane szydełkiem oraz bransoletka z drobnymi czerwonymi kamieniami. Cała stylizacja zawiera się w większości w biało - czerwonych kolorach. 

spódniczka - Tally Weijl
bluzka - second hand
kolczyki, bransoletka, ozdoba do włosów - stoisko z biżuterią -no name-





Do makijażu użyłam podkładu Iwostin i zmatowiłam go pudrem mineralnym Eveline. Cienie do powiek z paletki Sleek - Au Naturel. Tusz do rzęs Wibo Extreme Volume Lashes. Eyeliner Eveline w kałamarzyku. Róż Bell, szminka Bell w odcieniu czerwieni.


     A czy Wy lubicie ubrania z motywem ludowym? Nosicie? Dajcie koniecznie znać;)

    Pozdrawiam

10 komentarzy:

  1. ślicznie wygladasz i masz piekne długie włoski :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudownie wyglądasz w tej stylizacji, a w tej bluzce Ci do twarzy :) Ciekawe dodatki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło;* A bluzka jak wspomniałam jest z second handu, za ok 2 zł jeśli się nie mylę;) Pozdrawiam

      Usuń
    2. Naprawdę ciężko uwierzyć:)

      Usuń
    3. ;) czasem można znaleźć naprawdę ciekawe rzeczy;)

      Usuń
  3. Jak prawdziwa Słowianka :-) pieknie :-) mnie ostatnio sporo osob porownuje do Cleo. Mimimalnie moze jakes podobieństwo jest ale w szczególności jak zrobie wysoki warkocz i cos wplote w niego :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję;) ale ciemne włosy trochę "psują" ten look;) Ty w długich blond włosach napewno fajnie wpisujesz się w taki styl, zwłaszcza z warkoczem;p

      Usuń