29 grudnia 2015

Moje świąteczne stylizacje

Witajcie

Święta zleciały jak zwykle za szybko, jednak mam nadzieję że i Wy odpoczęłyście i miło spędziłyście czas. Dzisiaj chcę Wam pokazać moje świąteczne stylizacje. W oba dni założyłam spódniczki a do nich zakolanówki. Jeśli jesteście ciekawi, zapraszam serdecznie poniżej. 


Przyznam się, że podczas świąt po raz 1 założyłam zakolanówki;p Zawsze sądziłam, że pasują one młodziutkim dziewczynom do 20-ki a ja będę w nich wyglądać dziwnie i śmiesznie;p Jednak wbrew temu, co myślałam przekonałam się do nich i czułam się w nich świetnie i założyłam je nawet podczas 2 dnia. Oba dni spędziłam w domu, więc zdjęcia w domowych warunkach.

Stylizacja 1

Podczas 1 dnia założyłam czarną, koronkową bluzkę z baskinką i spódniczkę w odcieniu malinowej czerwieni. Do tego czarne rajstopy i wspomniane zakolanówki.

Koronkowa bluzka - Tally Weijl
Spódnica - New look
Zakolanówki - Biedronka










Do makijażu użyłam już tradycyjnie podkładu Iwostin który zmatowiłam pudrem mineralnym z Eveline. Oczy pomalowałam cieniami z paletki Sleek Au Naturel (gdzie użyłam ciemnych odcieni, błyszczących, z brokatem), eyeliner w kałamarzyku z Eveline, tusz do rzęs Manhattan. Błyszczyk z Eveline (odcień 254).



Stylizacja 2

2 dnia postawiłam na jasną bluzkę z wyszytym folklorystycznym motywem kwiatowym, która pojawiła się już na blogu w stylizacji ludowej (tutaj). Do niej dobrałam ciemną, obcisłą spódniczkę, rajstopy i zakolanówki. Do stroju wybrałam komplet biżuterii: kolczyki i wisiorek z szarym kamieniem.

Bluzka - sh 
Spódniczka - sh
Zakolanówki - Biedronka
Biżuteria - allegro 





Podczas 2 dnia wykonałam podobny makijaż jak dzień wcześniej. Różnica to jedynie inny odcień cieni z paletki Sleek (mniej brokatowego odcienia) i usta które pomalowałam czerwoną szminką z Bell.


A jak wyglądały Wasze świąteczne stroje?

Pozdrawiam serdecznie 


Aby być na bieżąco z wpisami, 
zapraszam do polubienia bloga na FB.

24 komentarze:

  1. Oba zestawy bardzo ładne, jednak pierwszy bardziej trafił w mój gust:) I oczywiście śliczne włosy i super makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Druga stylizacja jest śliczna! Masz piękne włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. W obu wersjach wygladasz pięknie! :-) Super te zakolanowki :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Obie wersje idealnie do Ciebie pasują :) I te Twoje włosy. Piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. mi sie najbardziej podba 1 stylizacja :) swietne te zakolanowki!

    OdpowiedzUsuń
  6. WOW wyglądasz w obu stylizacjach świetnie a włosy wyglądają rewelacyjnie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładnie się prezentowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  8. super kochana!
    ps: śliczne włosy <3



    udanego sylwestra :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwsza stylizacja świetna :)
    http://princess966.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładna czerwona spódniczka i super 2 stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Obie stylizacje bardzo ładne, ale chyba bardziej urzekła mnie nr 2. Jakie długie włosy masz, zazdroszczę. Udanego Sylwestra! Zapraszam na nowy post
    http://domkaa-g.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Podoba mi się ta czarna bluzka z baskinką :) P.S. Masz prześliczne włosy i kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ta czerń chyba jest kochana przez każda z nas :) niestety nie dla każdego jest korzystnie w tym kolorze :(
    Akurat w Twoim przypadku pasuje ! Dlatego brawo !


    __________________
    blog.justynapolska.com
    Fashion&Makeup

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne masz włosy :)
    Szczęśliwego Nowego Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Obie stylizacje bardzo mi się podobają i chętnie bym w nich wystąpiła :) Wszystkiego dobrego w nowym roku :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładne zestawy, ja w tym roku też postawiłam na spódnice :)

    OdpowiedzUsuń