2 stycznia 2016

Stylizacja sylwestrowa

Witajcie

Dziś po raz kolejny chcę Wam zaprezentować stylizację, ale tym razem sylwestrową. Mam nadzieję, że nie macie dość już tych stylizacji;p Moja stylizacja nie jest zbyt "wymyślna" ponieważ sylwestra spędzałam w małym gronie znajomych, wiec nie musiałam wyszukiwać sukni i eleganckich dodatków. Jeśli jesteście ciekawi mojego stroju to zapraszam serdecznie.


Mój zestaw sylwestrowy składa się z szarej połyskującej bluzki z dłuższym rękawkiem. Do niej czarna, fałdowana spódniczka z białym paskiem i ciemne rajstopy, które imitują zakolanówki. Do całości dobrałam ciemne buty na niskim obcasie. Z dodatków wybrałam zestaw, który już zakładałam w stylizacji świątecznej - naszyjnik i kolczyki z szarym kamieniem oraz bransoletkę.
Włosy miałam zamiar zakręcić na papiloty, jednak nie miałam wiele czasu i zostały ułożone tylko na szczotce.

Zdjęcia robione wieczorem przed wyjściem, więc jakość i światło już nie jest najlepsze.

Spódniczka - nn
Bluzka - nn
Rajstopy - Leclerk
Buty - Deichman
Biżuteria zestaw - allegro, Bransoletka - nn








Do makijażu użyłam podkładu Synergen a do zmatowienia puder mineralny również z Synergen. Cienie do powiek Miss Sporty - Studio Color (poczwórne cienie nr 404). Eyeliner Eveline w kałamarzyku, tusz to rzęs Wibo Extreme Volume lashes. Róż Lovely, szminka z Clinique (odcień Different Grape).


W makijażu najbardziej podkreśliłam oczy, gdzie użyłam szarego połyskującego cienia z dodatkiem czerni. Rzęsy pomalowałam 2-krotne, by efekt był o wiele lepszy. 




A Wam, każdemu z osobna życzę, 
aby ten nowy - 2016 rok był pełen radości, 
uśmiechu, spełnienia marzeń i wielu sukcesów 
i osobistych i zawodowych;)


Pozdrawiam 
Magdalena 


Aby być na bieżąco, 
zapraszam do polubienia bloga na FB

18 komentarzy:

  1. Bluzka piękna a makijaż powalający :)

    OdpowiedzUsuń
  2. W tej stylizacji wyglądasz naprawdę pięknie i zjawiskowo :) spódniczka jest super i urzekły mnie te rajstopy z paskiem na boku.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi się makijaż oka, a co do stylizacji do pasek chyba jest zbędny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję;) Właśnie zastanawiałam się nad tym paskiem;p Ale że był w zestawie ze spódniczką, to zostawiłam;)

      Usuń
  4. Bardzo ładna ta bluzeczka, idealna na sylwestra ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj te rajstopki to takie małe kusicielki:) A poważnie to włosy rewelacyjne a makijaż i strój super. Ja muszę w tym roku popracować nad makijażem bo wiek tego wymaga he,he:( Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładni wyglądasz:) Makijaż fajnie współgra z bluzeczką:) Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  7. Najmocniej zakochałam się w naszyjniku <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również go bardzo lubię:) Do naszyjnika są jeszcze podobne kolczyki, tylko nieco mniejsze;)

      Usuń
  8. bardzo podoba mi się bluzka i Twoje włosy oczywiście :P

    OdpowiedzUsuń
  9. fajna stylizacja :)

    zapraszam do siebie
    http://perfekcyjnie-niedoskonalaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Super wyglądasz :) Podoba mi się chociaż ja chyba wolałabym bez paska, albo dobrala do tych ciuszkow czarny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję;) No właśnie zastanawiałam się nas tym paskiem, ale to zestaw ze spódniczką więc już zostawiłam;) a i pasował do jasnego paska na rajstopach;)

      Usuń