15 lutego 2016

Stylizacja walentynkowa

Witajcie

Dosyć dawno już nie prezentowałam Wam na blogu żadnych zestawów, więc dziś z przyjemnością chcę Wam zaprezentować stylizację walentynkową. Walentynki i w tym roku zaskoczyły piękną, słoneczną pogodą, wiec z chęcią wybrałam się na spacer i spotkanie z moją drugą połową. Zapraszam niżej, gdzie zobaczycie jak wyglądał mój strój, makijaż oraz fryzura.


Mój zestaw składał się z czarnej, koronkowej bluzki, gdzie rękawy i plecy ładnie prześwitywały (prezent urodzinowy). Podczas walentynkowego spotkania nie mogło zabraknąć spódniczki, na tą okazję bordowa, znaleziona kiedyś w sh. Do niej ciepłe, czarne rajstopy i czarne buty. Do całości dobrałam biżuterię: kolczyki wkrętki w kształcie serduszek - jako motyw tego romantycznego dnia i srebrny, delikatny wisiorek.

Bluzka - nn, marka - diamonds
Spódnica - sh 
Rajstopy - E.Leclerk
Buty - CCC
Torebka - nn, 
Biżuterią - stoisko z biżuterią nn







Sobotnia pielęgnacja włosów niezbyt się udała, więc postanowiłam je pofalować. W niedzielę zwilżyłam je wodą i odżywką w sprayu i zrobiłam koczka na kilka godzin, aby ładnie się pofalowały. Efekt jak najbardziej mi się spodobał.


W makijażu yłam podkładu Synergen, oczy pomalowałam łososiowym i czarnym cieniem z Wibo, eyeliner - Eveline, tusz do rzęs Wibo - Volume Lashes (różowy). Użyłam żu Lovely, a usta pomalowała szminką z Clinique (odc. diffrent grape).




Jak Wy spędziłyście Walentynki? Lubicie ten dzień?

Pozdrawiam serdecznie


Aby być na bieżąco z wpisami na blogu, 
polub go na FB.
 

62 komentarze:

  1. wspaniale wyglądasz :)

    Kochana klikniesz w linki w najnowszym poście :
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2016/02/stylizacja-z-shein-torebka-z-fredzlami.html
    Z góry dziękuję ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny, romantyczny zestaw:) W mojej szafie ciągle brakuje takich ubrań.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Romantyczny by pasowało do okazji;) Wiele takich zdobyczy to z sh;)

      Usuń
  3. Śliczny zestaw, w sam raz na walenttynki :)
    od dawna szukam podobnej spódnicy, Twoja jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło;) Spódniczka to łup z sh a pochodzi z H&M.

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Dziękuję;) W sh można znaleźć prawdziwe cudeńka;)

      Usuń
  5. Świetnie wyglądasz :) A spódniczka ma piękny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Kolor bardzo ładny i zamek z tyłu wygląda fajnie;)

      Usuń
  6. uwielbiam koronkowe bluzeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bluzka jest przepiękna :) Uwielbiam koronkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję;) Ja też bardzo lubię wszelkie koronki;)

      Usuń
  8. kolor spódnicy jest świetny :) ostatnio stał się moim ulubionym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolorek rzeczywiście świetny, a do tego spódniczka wyłowiona w sh, więc tym bardziej się cieszę z takiego łupu i jeszcze w takim ładnym kolorku;)

      Usuń
  9. Bardzo fajny zestawik. Romantyczny i elegancki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję;) Koronka idealnie pasuje na takie romantyczne looki;)

      Usuń
  10. Bardzo ładnie wyglądałaś. Elegancko i kobieco. Włosy pięknie się pofalowały :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajny romantyczny zestaw ;) a kolor spódniczki bardzo w moim guście ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładnie wyglądasz:)Z pewnością partner musiał być zachwycony:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładnie się to wszystko prezentowało. Podoba mi się ta bluzka.

    OdpowiedzUsuń
  14. spódnica urzekła mnie kompletnie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękna, romantyczna, stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję;) Taki romantyczny dzień wymagał i takiego stroju;)

      Usuń
  16. Ślicznie wyglądasz ;-) właśnie tych stylizacji mi tu u Ciebie brakowało ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję;) Jeśli pogoda pozwoli, stylizacje będą się pojawiać częściej;)

      Usuń
  17. Ja jak co roku spędzam go w pracy:) I w sumie nie żałuję.
    ______________________
    www.justynapolska.com
    Fashion&Beauty Expert

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wszyscy lubią obchodzić ten dzień, mnie najbardziej razi ta komercjalizacja walentynkowa... No ale tym razem walentynki wypadły w niedzielę, co jakoś bardziej zachęcało do romantycznych spotkań;)

      Usuń
  18. Kocham koronki :) w każdym wydaniu :) wyglądasz pięknie. :)
    Obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też je uwielbiam w każdej postaci;) Dziękuję;)

      Usuń
  19. Great dress dear! very beautiful on you~ ^^

    Would you like to support each other by follow on GFC & G+?
    Please Let me know if you follow me and I’ll follow back asap!

    Love xx
    Official Seol ♥

    OdpowiedzUsuń
  20. lubię koronkowe bluzeczki :) świetny zestaw!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie że Ci się podoba;) Też uwielbiam koronkowe ciuszki;)

      Usuń
  21. Świetnie idealne połączenie na walentynki ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Przepiękna spódnica! idealny kolor i krój. Fajna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję;) Bardzo się ciesze że strój się podoba;)

      Usuń
  23. Koronki tez uwielbiam:) swietnie wyglądałaś !

    OdpowiedzUsuń
  24. Spódniczka piękna :) Super stylizacja ;)

    OdpowiedzUsuń