8 marca 2016

Stylizacja codzienna

Witajcie

Za każdym razem, kiedy prezentuję Wam jakąś stylizację, jest ona na jakąś okazję - świątecznąsylwestrową czy walentynkową. Czasem inspirowana jest jakimś stylem - ludowym czy militarnym. Dziś chcę Wam pokazać taki zwykły, codzienny zestaw, który miałam na sobie podczas zakupów, spotkań oraz załatwiania różnych spraw na mieście. Zapraszam poniżej.


Zestaw składa się z dżinsów i białej bluzki z nadrukowanym kotem. W ostatnich dniach jest dosyć ciepło, więc założyłam dosyć cienki, czarny płaszczyk oraz czarną czapeczkę z daszkiem. Kolorowym dodatkiem jest chusta o pięknym, turkusowym kolorze. Jest ona bardzo stara, ale świetnej jakości i na pewno wytrzyma jeszcze drugie tyle. Z dodatków wybrałam tylko kolczyki w kształcie kół z małymi szaro-czarnymi kamieniami.

Płaszcz - sklep chiński
Chusta - nn
Czapka - Cropp
Spodnie - Dromedar : allegro
Bluzka - Terranova
Buty - CCC
Torebka - nn
Kolczyki - nn



W planach miałam dosyć dużo spotkań i załatwień, to przed makijażem użyłam bazy Delia, aby utrzymał się przez cały dzień w dobrym stanie. Nałożyłam podkład Iwostin, który jeszcze zmatowiłam pudrem z Eveline. Do makijażu oczu użyłam niebieskiego cienia z Sensique (który fajnie wygląda z turkusową chustą) i czarnego z Wibo. Tusz do rzęs z Wibo (różowy), eyeliner z Eveline. Na policzki nałożyłam odrobinę różu z Lovely a usta pomalowałam błyszczykiem z paletki Diora, przeznaczonej do ust, którą dostałam w prezencie. Błyszczyk utrzymuje się dosyć długo i świetnie wygląda na ustach.



A dla Was, z okazji Dnia Kobiet życzę 
dużo uśmiechu i wiele radości na co dzień.

 
Pozdrawiam Was serdecznie


Aby być na bieżąco z wpisami, 
polub bloga na FB.
 

67 komentarzy:

  1. Świetnie wyglądasz! Fajny zestaw, ale najpiękniejsze są Twoje włosy, zachwycające:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylizacja:) Nawzajem:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Upolowany w sklepie chińskim a jest naprawdę fajny i dosyć dobrej jakości;)

      Usuń
  4. wow ! wyglądasz przecudownie :) Makijaż bardzo śliczny pasuje do całej stylizacji.

    OdpowiedzUsuń
  5. wow ! wyglądasz przecudownie :) Makijaż bardzo śliczny pasuje do całej stylizacji.

    OdpowiedzUsuń
  6. Stylizacje bardzo w moim typie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygoda najważniejsza gdy robi się zakupy :) Wyglądasz ślicznie, a włosy cudne :)
    Ja również już obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja, wygoda najważniejsza;) Bardzo dziękuję i miło mi Cię powitać;)

      Usuń
  8. Piękny kolor chusty :) Super wyglądasz w czapce z daszkiem :) zrób stylizacje sportową z Tą czapką :) ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten kolor to mój ulubiony więc i ta chusta musiała być moja;) Bardzo dziękuję i pomyślę nad sportową stylizacją;)

      Usuń
  9. Ulala jakaś Ty piękna i zgrabna no i do tego boskie włosy:)
    Stylizacje fajne:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny płaszcz, mam podobny, tylko trochę dłuższy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie płaszczyki są bardzo uniwersalne i nadają się do wielu różnych stylizacji i okazji;)

      Usuń
  11. Dużo lepiej bez czapki, ale i tak całą stylizację robią Twoje włosy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po czapeczce włosy trochę i tak oklapły;p

      Usuń
  12. Odpowiedzi
    1. Dziękuję;) I dla Ciebie wszystkiego dobrego w tym dniu;)

      Usuń
  13. Odpowiedzi
    1. Dziękuję;) Na co dzień wygoda najważniejsza;)

      Usuń
  14. Super wygladasz
    Fajny plaszczyk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję;) Też go lubię, no i pasuje prawie do wszystkiego;)

      Usuń
  15. Bluzka z kotem jest ekstra :) A jaki makijaż ! cudny !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bluzkę bardzo lubię, szczególnie za tego kota;) Dziękuję;)

      Usuń
  16. Świetnie wygląda i strój i makijaż, o włosach już nie wspomnę. Są piękne :D !

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetnie wyglądasz ;) ten szal jest mega <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję;) Ten kolor szala to mój najukochańszy odcień;)

      Usuń
  18. WoW makijaż wszystko podkreśla :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sztuce makijażu szkolę się cały czas, bo malować zaczęłam się dosyć późno;)

      Usuń
  19. Świetnie wyglądasz. Błękit bardzo do Ciebie pasuje. Bardzo podoba mi się Twój płaszczyk i oczywiście włosy. Piękne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję za tyle miłych słów;) Ten odcień błękitu to mój ulubiony kolor;)

      Usuń
  20. Bardzo przyjemny zestaw na co dzień. :)
    SUPER
    pozdrawiam

    Retromoderna-blog lifestylowy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przede wszystkim wygodny;) Dziękuję i pozdrawiam;)

      Usuń
  21. Miałam pisać o stylizacji że jest w moim stylu. Ale największą uwagę zwróciłam na twój piękny uśmiech :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, dziękuję ci kochana za takie miłe słowa;)

      Usuń
  22. co tam ciuchy... jesteś piękna i te włosy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, aż mi nieswojo jak czytam tak miłe komplementy;p

      Usuń
  23. Odpowiedzi
    1. Zamiast w zimie gromadzić tłuszczyk to dziwnie zrzuciłam go troszkę;p Dziękuję;)

      Usuń
  24. Podoba mi się kolor chustki ;) super;)
    Jeśli mogę prosić o kliknięcie w linki, bardzo mi pomożesz;)
    http://zlota-orchidea.blogspot.com/2016/03/wish-lista-dresslink-cndirect.html ?? Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, kolor jest śliczny;)
      Ok, nie ma sprawy;)

      Usuń
  25. Bardzo ładnie wyglądasz, ładny cień na oczach. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję;) Ten odcień cienia baaardzo lubię i fajnie wygląda zwłaszcza z tą turkusową chustą;)

      Usuń
  26. Niezwykłe włosy, ja niestety w takim kolorze nie wyglądam w ogóle, a Tobie tak bardzo pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję;) Kolor naturalny i wg mnie taki trochę nijaki ale póki siwizny nie mam, farbować nie zamierzam;)

      Usuń
  27. Bardzo fajna stylizacja, w szczególności bardzo podoba mi się ten płaszczyk i ta turkusowa chusta, śliczny kolor - bardzo Ci w nim ładnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję;) Płaszczyk fajny bo taki uniwersalny, pasuje do wszystkiego;) A kolor chusty to mój lubiony i bardzo ją lubię;)

      Usuń
  28. I love your pretty outfits :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Te twoje włosy są cudowne! Jak ja bym chciała takie mieć <3

    OdpowiedzUsuń