29 kwietnia 2016

Stylizacja z panterkową spódniczką

Witajcie

Dawno nie prezentowałam Wam żadnej stylizacji, niestety pogoda nie sprzyjała aby zdjęcia powstały. Ostatnio w końcu zawitało do nas słońce, a tym samym nastrój o wiele, wiele lepszy. Jakoś wszystkiego bardziej się chce. Dziś chcę Wam pokazać stylizację z panterkową spódniczką. Motyw panterki baaaardzo lubię i jest to chyba mój ulubiony print na ubraniach. Jeśli jesteście ciekawi zestawu, to zapraszam;)


Przy okazji wizyty w galerii weszłam kiedyś do sklepu Terranova. Trwały wtedy dosyć spore obniżki i właśnie tam złowiłam moją panterkę. Spódniczka kosztowała wtedy ok 6 zł (!!). Kupiłam tam też sukienkę panterkę z dłuższym rękawem a jej cena to ok 16 zł;) W czasie promocji można tam kupić coś fajnego i to baardzo tanio. Jeśli macie ten sklep u siebie w mieście, warto się wybrać, a zwłaszcza w czasie obniżek;)
Mam jeszcze ochotę na strój kąpielowy właśnie w panterkę, ale tylko kiedy taki znajdę, to okazuje się, że nie ma mojego rozmiaru lub jest tak zestawiony, że dół jest mocno za wielki...

Dzisiejszy zestaw to właśnie panterkowa spódniczka, którą  połączyłam z czarną bluzką z baskinką. Bluzkę przewiązałam czarną szarfą. Do tego czarne rajstopy i czarne buty na niewielkim obcasie. Do całości dobrałam jasną torebkę. Z dodatków wybrałam brązowy naszyjnik i złote kolczyki koła.

Spódniczka - Terranova
Bluzka - sh
Buty - Deichman
Naszyjnik - Sinsay
Torebka - sh 










Do makijażu użyłam podkładu Synergen, który zmatowiłam pudrem z Eveline. Do makijażu oczu wykorzystałam paletkę Sleek Au Naturel, eyeliner Eveline i tusz Wibo (różowy). Usta pomalowałam szminką Astor (któryś z odcieni nude, cielisty), a na policzki dodałam odrobinę różu z Lovely.


Zdjęcia robione przez siostrę - http://www.pomyslowyswiatek.blogspot.com/

Niestety, po kilku słonecznych dniach weekend majowy zapowiada się zachmurzony i deszczowy, przynajmniej u mnie... Jednak ja żadnych planów nie mam i ten czas spędzę w domu;) A Wy?

A czy Wy też lubicie panterkowy motyw w ubraniach? Macie? Nosicie?

Pozdrawiam serdecznie i udanego weekendowego wypoczynku;)

31 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podoba spódniczka i to jak fajnie stonowałaś ją bluzką:) Fajnie też zestawiłaś fasony: wąska spódnica i szersza bluzka;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę się do Terranovy wybrać, skoro za grosze takie fajne ciuszki można znaleźć ;p stylizacja fajna:)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładnie, i jaka tania ta spódniczka :) robiłam kilka razy zakupy w Terranova, ale teraz nie mam dostępu do sklepu. Chyba jeszcze nie miałam niczego z motywem panterki, ale ogólnie wzór mi się podoba :)
    weekend zapowiadają nieciekawy, ale mam nadzieję, że słoneczko jednak wyjrzy na trochę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudna ta spódniczka! Ogólnie cała stylizacja jest bardzo ładna :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładnie wyglądasz ;) Podobają mi się zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajnie się wszystko razem komponuje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja za panterką nie przepadam, chociaż ostatnio kupiłam narzutkę w ten wzór i już się cieszę na lato, żeby ją połączyć z białym lub ciemnym topem i białymi spodniami.

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie wyglądasz :-) super spódnica !

    OdpowiedzUsuń
  9. nie za bardzo lubię panterkowy motyw :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie wyglądasz, cudna stylizacja. Zamówiłam kiedyś sukienkę w panterkę ale była za kusa i przerobiłam ją na spódniczkę , prezentuje się równie cudnie jak Twoja! :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny look. :)

    Pozdrawiam, www.hoe-e.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. wow, jakie mas długie włosy!; )

    OdpowiedzUsuń
  13. Osobiście nie przepadam za panterką, ale na kimś zawsze mi się podoba ;) Nie inaczej jest w Twoim przypadku! Fajna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja osobiście nie lubię panterki, ale wygląda na Tobie bardzo ładnie

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładnie :)
    A włosy cudo

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo pasuje do Ciebie ta panterka. Ja na taki wzór decyduje się bardzo rzadko. Najczęściej w postaci drobnego dodatku jak np. buty :)

    OdpowiedzUsuń
  17. pasuje do Ciebie taka stylizacja :)

    http://kataszyyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczna spódniczka :) Ja jakoś nigdy nie przepadałam za takimi wzorami ale powiem szczerze że ostatnio kupiłam koszulkę w panterkę i mega dobrze mi się ją nosi :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wyglądasz super :) Mega pozytywne zdjęcia. Pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Lubię panterkę :) ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękna spódniczka. Ja tez lubię panterkę :) , a w tej cenie to każdy by kupił :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Pogoda rzeczywiście w kratkę ale jest coraz ładniej. Podoba mi się ta bluzka z baskinka.

    OdpowiedzUsuń
  23. Oj tak,zdecydowanie!Panterka zawsze na czasie,ogólnie pasuje Ci ten zwierzęcy motyw do urody :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Wam wszystkim za miłe słowa;) Jest mi niezmiernie miło czytać takie pozytywne opinie i aż mnie zawstydzają;) Mimo wszystko baardzo dziękuję;)

      Usuń
  24. Fajna stylizacja, ale bez - jak to się nazywa - szału.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Ograniczają mnie trochę finanse i nie mogę sobie pozwolić na nowe ciuszki, często wykorzystuję te z sh;)

      Usuń