24 maja 2016

Stylizacja limonkowa

Witajcie

Pogoda nas ostatnio rozpieszcza;) Niedziela też była bardzo ciepła i słoneczna i właśnie wtedy powstała kolejna stylizacja - limonkowa. Zainspirowała mnie bluzka w kolorze, który ciężko zdefiniować. Jest to fajna, jasna zieleń, ale taka neonowa i mocna, z domieszką żółtego koloru. Mimo że bluzka jest bez rękawów, to dzień był tak przyjemny i słoneczny, że była ona idealna i nie było mi w niej zimno. Zapraszam na sesję wśród kwiatów i nawet w wianku na głowie;)


Spódniczkę z tego zestawu prezentowałam już kiedyś w stylizacji sylwestrowej. Bardzo ją lubię za to, jak ładnie się układa. Ma fajny, troszkę grubszy materiał, który się nie mnie i dzięki któremu tak ładnie się prezentuje. Dziś połączyłam ją z tą neonową bluzką o ciekawym, zielono-żółtym kolorze z czarnym kołnierzykiem. Przez to panujące ciepełko, pozwoliłam sobie na czarne, odkryte buty. Jako dodatek dobrałam kolczyki wkrętki, które mają trochę podobny odcień jak bluzka, są takie żółto-zielone, a kolor ładnie się mieni w zależności od światła.

Bluzka - Sinsay
Spódniczka - nn
Buty - sh
Kolczyki - nn

Bardzo lubię takie plenery na łonie przyrody, gdzie mnóstwo zieleni, kwiatów, dlatego nie mogłam sobie odmówić właśnie takiego otoczenia;) Bluzka trochę oddaje kolor barw majowej łąki.


Makijaż to podkład Synergen (z Rossmanna) i resztka pudru z Sensique (z Natury). Do makijażu oczu użyłam paletki, którą kupiłam już jakiś czas temu w chińskim sklepie;) Nie mogłam oprzeć się ciekawemu połączeniu kolorów, dzięki którym lubię bawić się kolorami na powiekach. Z nich pochodzi jasna zieleń i ten żółty cień. Ciemniejszy ton zieleni jest z potrójnej paletki Sensique. Tusz do rzęs to Wibo (różowe opakowanie) i eyeliner z Eveline. Na policzki nałożyłam odrobinkę różu z Lovely a usta pomalowałam jednym z błyszczyków z paletki do ust Diora.

W ostatnim czasie nasza rodzina powiększyła się aż o 4 nowych członków;)


Tak szybko rosną, że nowe legowisko zostało zrobione z dużej skrzynki, aby kociczka ze swoimi dziećmi mogły swobodnie sobie leżeć;)


Z prognozy wynika, że ciepła pogoda jeszcze na jakiś czas pozostanie z nami, z czego bardzo się cieszę;) W końcu można zrzucić grube ubrania a zastąpić je o wiele przyjemniejszymi bluzkami, sukienkami i spódniczkami, które tak bardzo lubię;) Mam nadzieję że u Was też przygrzewa. 
 
Co zakładacie w tak słoneczne dni? Lubicie takie neonowe kolory?

Pozdrawiam serdecznie


Aby być na bieżąco,
zapraszam do polubienia bloga na FB
 
 

31 komentarzy:

  1. Prześlicznie wyglądasz! Ta bluzeczka bardzo ładna :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super Pani Wiosno! Wyglądasz radośnie, promiennie, kolor bluzeczki tylko to podkreśla, a Twoje piękne włosy pasują jak ulał:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale wiosenny kolor bluzki, bardzo mi się podoba :)
    A kotki przesłodkie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się ;) pięknie wyglądasz;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądasz naprawdę pięknie! :) Neonowa bluzeczka świetna i super stylizacja! Rodzinka przesłodka :))

    OdpowiedzUsuń
  6. W Twojej stylizacji widać wiosnę ;) Super :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna stylizacja, w sam raz na wiosnę :)
    słodkie te kociaki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie wyglądasz :) kociaki <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam neonowe kolorki, piękne zestawienie <3 Kociaki słodziaki!

    OdpowiedzUsuń
  10. Uroczo :) Wianek jest cudny :) Pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajna stylizacja, a koteczki cudne;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie wygladasz :) a koteczki są prze słodkie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super stylizacja ❤

    Zapraszam do mnie
    fashionalex117.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. ładnie te kolory pasują do Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny kolor tej bluzeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wyglądasz rewelacyjnie. Limonka do Ciebie pasuje. Fason spódniczki jest naprawdę świetny. Idealna propozycja na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczna bluzka. Brunetki dobrze wyglądają w takim kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow ślicznie ;) uwielbiam takie żywe kolorki.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale kociaki,przesłodkie! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajne zestawienie :) Takie letnie :)
    Ach, małe kociaki są takie słodkie!

    OdpowiedzUsuń
  21. Jaki piękny wianek :D Aż przypomniało mi się dzieciństwo, gdy plotło się je, gdy tylko była okazja :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczny kolor bluzki. Do twarzy Ci w nim. Z moją cerą niestety takie odcienie nie współgrają.

    OdpowiedzUsuń
  23. w tym kolorze mam spodnie :-D i zakładam do nich najczęściej czarną bluzkę :-D bardzo fajna stylizacja :-)

    OdpowiedzUsuń