30 czerwca 2016

Stylizacja ze sznurowaną bluzką

Witajcie

Pora na zaprezentowanie Wam kolejnej stylizacji, a których na blogu dosyć dawno nie było. Bardzo lubię je przygotowywać, dobierać, łączyć i robić makijaż, aby pasował do całości. Choć może stylizacje to za dużo powiedziane, są to po prostu moje stroje, które zakładam na różne okazje. Niestety nie zawsze mam możliwość zrobienia zdjęć, więc nie ma ich zbyt wiele na blogu. Dziś chcę pokazać strój na letnie, ciepłe dni z szortami i bluzką, która ma modne wiązania na dekolcie. Ciekawi takiej stylizacji? Zapraszam serdecznie niżej;)



Ta bluzka z wiązaniami bardzo mi się podobała od długiego czasu, często widziałam je w internecie i bardzo chciałam taką mieć. Dziś właśnie ona jest w roli głównej. Do niej dobrałam dżinsowe szorty z ładną kwiatową aplikacją na boku - mój łup z sh. Do całości założyłam czarne sandały na koturnach a z biżuterii jedynie kolczyki - małe koła w czarno-szare kamienie.

Bluzka - Tailly Weijl
Spodenki - sh
Torebka - sklep stacjonarny nn
Buty - sklep stacjonarny nn 
Kolczyki - stoisko z biżuterią nn 
 












Do makijażu użyłam podkładu Synergen (z Rossmanna, który fajnie sprawdza się na ciepłe dni) który potem zmatowiłam pudrem z Eveline. Na policzki użyłam trochę różu z Lovely, takie trio - połączenie 3 różnych odcieni. Ten mini zestaw róży posłużył mi również jako cienie do powiek. Na rzęsach tusz z Wibo (pogrubiający, różowe opakowanie) zaś eyeliner z Eveline. Na ustach szminka - Bell Hipoallergenic odc 07.

Jak podoba Wam się mój zestaw? Wam też podobają się takie bluzki ze sznurowaniem z przodu? Macie takie? Z czym te łączycie?

Pozdrawiam serdecznie 


Będzie mi bardzo miło,
jeśli polubisz moją stronę na FB.


28 komentarzy:

  1. świetna bluzeczka :) jak zresztą cała stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow świetna ta bluzeczka ! Mi tez się podobają te wiązania z przodu lecz nie mogę sobie na to pozwolić :-) dlatego wybieram te na plecach. Pięknie wygladasz ! :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wyglądasz bluzeczka jest fajna ale te szorty są mega :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna ta bluzeczka! :P Dodaję do obserwowanych! melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się podoba ta bluzeczka :) Wyglądasz w niej idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna stylizacja, dobrze wyglądasz!! :)
    pozdrawiam, mikrouszkodzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Strasznie mi się podoba ta stylizacja! Noszę się z zamiarem kupna takiej bluzki bo są piękne <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne spodenki :) Ja nie przepadam za takimi dekoltami, ale Ty bardzo dobrze wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. prześliczne nogi:D a włoski też cudo:)

    OdpowiedzUsuń
  10. takie bluzki są naprawdę mega super! Pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Też właśnie zastanawiam się nad kupnem takiej bluzki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna bluzka! Z chęcią bym taką zakupiła :)
    Jednak najbardziej urzekły mnie spodenki <3
    Obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo lubię sznurowane koszulki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie ci w niej, spodenki też świetnie wyglądają <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale masz włosy, długie i śliczne :)
    Ja jakoś nie przepadam za takimi koszulkami :)

    OdpowiedzUsuń
  16. świetna figura! :) uwielbiam wiązane bluzki <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny zestaw, takie delikatne sznurowanie jest jak najbardziej ok :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajne połączenie, podoba mi się zarówno ta bluzeczka jak i szorty :) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  19. Stylizacja bardzo fajnie podkreśla twoja figurę! Oryginalna naszywka na tych szortach!

    OdpowiedzUsuń
  20. Gdybym miała tak zgrabne nogi jak Ty śmigałabym w szortach przez cały rok :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Super wyglądasz, świetna bluzeczka i piękna figura:P

    OdpowiedzUsuń