19 lipca 2016

Stylizacja imprezowa

Witajcie


Ostatnio jakoś pogoda zapomniała, że mamy lato. Jest pochmurnie i jakoś smutno, więc mam dla Was trochę promieni słonecznych utrwalonych na fotografiach;) Dziś chcę zaprezentować kolejną stylizację, robioną w słonecznej, przyjemnej i wieczorowej aurze;) Zestaw był przygotowany z okazji imprezy, więc dziś stylizacja imprezowa;)




Założyłam fajną bluzkę, która imituje trochę gorset, lecz co nie nadaje się ona na każda okazję, ale na imprezę lub tego typu wyjście okazuje się strzałem w 10;) Do tego moje ulubione dżinsy. Jestem dosyć niska i nie każde dobrze leżą, większość muszę skracać lub podwijać nogawki, przez co nie wyglądają tak, jak powinny. Te są wyjątkiem, do tego są elastyczne i bardzo dobrze wyglądają;) Do całości wybrałam czarne sandałki na szpilce, a z dodatków srebrne kolczyki wkrętki i naszyjnik serduszko.

Bluzka - New look
Dżinsy - allegro
Buty - CCC
Kolczyki, naszyjnik - prezent








Na makijaż składa się podkład Maybelline Affinotone, który zmatowiłam pudrem z Eveline. Róż na policzkach - Lovely. Powieki pomalowałam 2 kolorami - czarnym i szarym, które pochodzą z Wibo. Eyeliner z Eveline, zaś tusz z Wibo (pogrubiający w różowym opakowaniu). Na ustach piękny odcień matowej kredki z Golden Rose - 16.


Podoba Wam się moja propozycja imprezowa? Co wy zakładacie na takie okazje?

Pozdrawiam



28 komentarzy:

  1. ładnie wyglądasz ;) kolorek na ustach śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajna stylizacja :) śliczny kolor tej pomadki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie najbardziej zauroczył Twój makijaż :) Kocie oko rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny makijaż, kolor na ustach genialny :D Stylizacja również śliczna, szczególnie butki wpadły mi w oko :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądasz świetnie ! Fajna ta bluzeczka :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie! Wyglądasz bardzo kobieco :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Widzę, że nie tylko ja muszę skracać praktycznie każde dżinsy ;) Całość prezentuje się świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow! Bardzo ładnie, a buty są mega :')

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie wyglądasz :) makijaż piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Łał no pięknie wyglądałaś <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo oryginalny jest ten gorset! Podkreśla twoja talię! Ja również staram się wyglądać na imprezach oryginalnie, więc często zakładam rzeczy, które specjalnie dla mnie były szyte lub zmieniane tak, żebym wyróżniała się z tłumu.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawa stylizacja, niby prosta a jednak na imprezę w sam raz :)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny gorset!
    ja na imprezy zazwyczaj jeansy, tshirt, baleriny - przede wszystkim wygoda. jeśli impreza bardziej strojna to koniecznie sukienka <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładnie jest, jednak do gorsetu dodałabym spódnicę - jeżeli ma to być imprezowe :P

    OdpowiedzUsuń
  15. Spodnie bym zmieniła na inne, ale wyglądasz naprawdę kobieco i seksownie ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo mi się podoba ale niestety nie mam takiej pięknej figury jak Ty.

    OdpowiedzUsuń
  17. Hejka, świetny blog! :) Zapraszam również do mnie https://owstyle.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  18. prześliczna dziewczyna jesteś we wszystkim Ci ładnie:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ogólnie stylizacja nie podoba mi się i bym się tak nie ubrała. Mimo wszystko uważam że jesteś piękna i masz cudowny kolor pomadki :)

    OdpowiedzUsuń
  20. W tej stylizacji wygrywają dla mnie sandałki i włosy <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Miałam kiedyś podobną bluzeczkę,uwielbiałam ją :-)

    OdpowiedzUsuń