13 sierpnia 2016

Stylizacja z zieloną letnią sukienką w kwiaty

Witajcie

Dziś chcę Wam zaprezentować mój ostatni zakup - zieloną, letnią sukienkę w kwiaty. Pewnie część z Was kojarzy ją ze zdjęć znad morza, bo na kilku z nich mam ją na sobie. Chcę ją Wam jednak zaprezentować w całej okazałości, bo bardzo ją polubiłam i nawet jej zielony kolor, za którym nigdy jakoś szczególnie nie przepadałam, bardzo mi się w niej spodobał. Zapraszam do wpisu, który będzie się zawierał w bardzo sielskim, wiejskim klimacie:)


Przed wyjazdem nad morze przeglądałam ciuchy, by wybrać coś ładnego na tą okazję. I nie znalazłam żadnych fajnych, letnich sukienek, które przydałyby się na plażę - ale nie tylko. Bo ostatnio jest sporo gorących dni, więc byłaby idealna na wysokie temperatury. Szukałam czegoś ciekawego w sieciówkach, w sh - ale nic interesującego nie wpadło mi w oko.

kwiecistą sukienkę wypatrzył mój ukochany w sklepie chińskim i przyniósł mi do przymierzalni. Stwierdził, że będzie idealna i kiedy ją zmierzyłam, rzeczywiście, okazała się świetna. Jedyny minus to mały wybór kolorów w moim rozmiarze i po zastanowieniu wzięłam właśnie tą zieloną. Kolor ładnie podkreśla letnią opaleniznę a krój jest bardzo kobiecy. Falbanki, które zaczynają się od linii bioder trochę je zaokrąglają, więc krój idealny dla osób o wąskim dole, czyli m. in. dla mnie;) Jest dosyć krótka, jednak w czasie upałów to na pewno nie będzie minusem.

Do sukienki dobrałam płaskie, beżowe sandałki a z dodatków wybrałam tylko wiszące kolczyki z zielonym szkiełkiem. Włosy są pofalowane dzięki dobieranemu warkoczowi, i o dziwo, utrzymywały się dosyć długo.

Sukienka - sklep chiński
Sandały - Atmosphere
Kolczyki - prezent

Zdjęcia w przepięknej, wiejskiej scenerii niedaleko mojego domu:)













Dajcie znać, czy podoba Wam się mój zestaw:) Lubicie nosić takie letnie, kwiatowe sukienki? Wg mnie są bardzo kobiece, i każda dziewczyna powinna mieć ją w szafie:)

Pozdrawiam serdecznie



32 komentarze:

  1. Masz idealną figurę do takich sukienek - ja bym w takiej dobrze nie wyglądała :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgodzę się i ja :) Świetna figura ! Nic tylko nosić takie keicki częściej :)

      Usuń
  2. jesteś bardzo fotogeniczna :) zdjęcie nr 3 <3 skradło moje serce ma coś takiego w sobie :) bodajże rzepak widzę że trzymasz w rękach :D ale oczy mogą mnie mylić :P Sukienka jest śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądasz pięknie, sukienka pasuje do Ciebie idealnie i bardzo podoba mi się cała sesja:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna sukienka. Piękne zdjęcia w letnim klimacie.

    OdpowiedzUsuń
  5. pasuje do Ciebie ta sukienka! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie prezentujesz się w tej sukience :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna letnia sukienka, ślicznie w niej wyglądasz ;) pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna jest ta sukienka! Na lato wprost idealna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam wiejskie scenerie ;) sukienka pasuje idealnie ;)
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    https://jagglam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyglądasz cudownie, jak modelka!
    Sukienka pasuje do Ciebie idealnie, do Twojej urody ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam sukienki, kobiety tylko je powinny zakładać : ślicznie wyglądasz :)
    Jeśli możesz, kliknij w linki w najnowszym poście TUTAJ, dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. Sukienka piękna a plener bardzo sielski.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo lubię sukienki! A w lato są wprost rewelacyjne! A Ty wyglądasz w tej sukieneczce bardzo ładnie ❤

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie lubimy rooobić, lubimy się fooocić! :D ładne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pasuje Ci sukieneczka, mogłabym mieć ją bez falbanek na dole. Ogólnie bardzo ładne zdjęcia ! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ładna, dziewczęca sukienka ;)

    obserwuję ;D

    OdpowiedzUsuń
  17. Wyglądasz w niej rewelacyjnie, jakby była skrojona na Ciebie:) I ten sielski krajobraz...Osobiście bardzo lubię zielony kolor.

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczna sukieneczka :-) wygladasz olśniewająco !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana moglabym Cie prosic i poklikanie w dwa linki w tym poście? :-) będę wdzięczna!
      http://szmaragdowy-deszcz.blogspot.com/2016/08/stripes-and-jeans.html

      Usuń
  19. piękne zdjęcia i śliczna sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Pięknie wyglądasz. Bardzo podobają mi się takie sukienki, jednak nie są dla mnie ;(

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne zdjęcia, sukienka jest urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Podczas lata takie sukienki w kwiaty są idealne:)

    OdpowiedzUsuń