2 września 2016

Stylizacja z czarną mini sukienką

Witajcie

Kolejna stylizacja i kolejna sukienka. Bardzo lubię je zakładać kiedy tylko jest ciepło i mogę sobie na to pozwolić. Są bardzo kobiece, nie potrzeba dobierać do niej pasującej góry no i bardzo dobrze się w nich czuję. Ta dzisiejsza jest czarna, obcisła, bez rękawków i nadająca się na różne okazje, pod warunkiem, że dobierzemy odpowiednie dodatki. Ja widzę ją jako idealny strój na wieczorne wyjście czy randkę - i właśnie w takiej odsłonie dziś ją prezentuję, ale myślę, że świetnie wyglądałaby również w mniej eleganckiej odsłonie - z dżinsową kurteczką i butach na płaskiej podeszwie. Jeśli jesteście ciekawi mojego zestawu to zapraszam Was serdecznie.


To już chyba tradycja, że najlepsze ciuchy wynajduje mi mój ukochany. Nigdy nie czeka przed sklepem, ale wchodzi ze mną i z chęcią doradza czy rozgląda się za czymś, co by mi pasowało. Zwykle jego wybory okazują się świetne i uwielbiam z nim robić zakupy:)

sukienkę też mi wypatrzył w gąszczu innych ciuchów. I jak zawsze okazała się super wyborem. A jej cena - jedynie 7,90 zł sprawiła, że musiałam ją mieć. Została kupiona w Terranovie, gdzie teraz są fantastyczne promocje i wyprzedaże i koniecznie musicie tam zajrzeć:)

Do sukienki dobrałam beżowe buty na obcasie z modnymi ostatnio wiązaniami, które upolowałam już rok temu w sh oraz torebkę w podobnym odcieniu. Pewnie lepiej pasowałaby jakaś kopertówka, ale niestety nie miałam nic w tym stylu. Z dodatków tylko naszyjnik w złoto-beżowym kolorze.

Sukienka - Terranova
Buty - sh
Torebka - sklep stacjonarny nn
Naszyjnik - Tally Wejl




  
 




 
Do makijażu yłam podkładu Iwostin i pudru z Eveline. Na policzkach ż z Lovely. Oczy pomalowałam paletką Sleek Au Naturel w odcieniach czerni i brązu. Do tego eyeliner z Eveline oraz tusz do rzęs z Manhattan (Volcano Explosive Volume). Z kolei usta zostały podkreślone jednym z błyszczyków z mini paletki Diora.


Powiem Wam, że przy okazji robienia zdjęć poczułam już mocno jesienny klimat. Mimo że ostatnio jest dosyć ciepło, to za moimi plecami można zauważyć drzewo z kolorowymi, opadniętymi już liśćmi... A zbliżającą się jesień pomału też widać już na polach i łąkach... Lato ma się już ku końcowi, ale liczę, że przyjemna i słoneczna pogoda jeszcze nam potowarzyszy:)


Podoba Wam się ta sukienka? Były jeszcze niebieskie i różowe, więc jeśli wpadła Wam w oko, zaglądnijcie do sklepu Terranova, bo cena - ok 8 zł jest naprawdę bardzo niska a sukienka wg mnie bardzo ciekawa;)
 

Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego weekendu

50 komentarzy:

  1. świetnie wyglądasz w tej sukience :) a poza tym swietne buty! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie lubię sukienek bez ramiączek, obawiam się, że mi spadną, zsuną się, ciągle trzeba je poprawiać i nie komfortowo sie w nich czuje, ale jeśli tobie wygodnie to super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, te z ramiączkami są bardziej stabilne, choć akurat ta sukienka jest mocno obcisła, i na szczęście wszystko dobrze się trzyma;)

      Usuń
  3. Śliczna sukieneczka :-) wyglądasz w niej bardzo kobieco :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Już to dzisiaj raz pisałam: każda kobiet powinna mieć w swojej szafie klasyczną małą czarną :) Jest uniwersalna, a do tego Panowie za takimi szaleją ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super wyglądasz w tej sukience :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam podobną tylko szafirową :) śliczne wyglądasz :) i jesteś bardzo zgrabna, aż ci zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawa jestem Twojej, bo uwielbiam szafirowy kolor:) Dziękuję bardzo:)

      Usuń
  7. Mała czarna zawsze modna i zawsze wygląda super :D

    OdpowiedzUsuń
  8. mam podobną:) tylko wzięłam rozmiar większy bo są one strasznie krótkie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. OOOO;) Jaki kolor masz? ;) I racja, są krótkie, ale niestety S u mnie już nie było, a zostały same XS, a że jestem niska, to nie jest źle;)

      Usuń
    2. mam i czarny i niebieski:) nie wiem na kogo oni szykują te sukienki chyba na dzieci z gimbazy:D

      Usuń
    3. Oferta jest chyba skierowana do młodej grupy wiekowej:) Mam takie wrażenie, kiedy oglądam niektóre rzeczy:)

      Usuń
  9. zazdroszczę figury, pięknie wyglądasz :P

    NAHTURAL.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Great post!! :))
    xoxo Antonela

    librodibellezza.blogspot.hr

    OdpowiedzUsuń
  11. Taka figura plus mala czarna i efekt wow murowany! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładnie w niej wyglądasz. Jednak ja wolałabym aby miała ramiączka .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo:) Z ramiączkami byłaby stabilniejsza, ale bardzo lubię takie z okrytymi ramionami:)

      Usuń
  13. Na randkę idealna :) Pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale masz świetna figurę :) a ile masz wzrostu? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Jestem dosyć niska, mam ok 157 cm tylko:)

      Usuń
  15. Nie jestem przekonana co do jakości ubrać z Terranova, ale sukienka wygląda bardzo ładnie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi o jakość to jest raczej przeciętnie, choć niektóre ciuszki są dziwne w dotyku... więc to zależy od konkretnych modeli. Ja mam kilka rzeczy z tego sklepu i wszystko jest ok:)

      Usuń
  16. Mega fajnie w niej wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja jestem sukienkoholiczką także doskonale Cie rozumiem :)
    pozdrawiam , mikrouszkodzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajnie w niej wygląasz, torebka również fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Prowadzisz ciekawego bloga, bardzo podobają mi się Twoje zdjęcia, można znaleźć w nich wiele inspiracji.
    Oby tak dalej!
    http://kaarollkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Super, że wszystko kolorystycznie ze sobą współgra. Jednak jak dla mnie narzuciłabym jakiś leciutki sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajna stylizacja, czarna sukienka jest dobra na wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ślicznie w niej wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo ładna, minimalistyczna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  24. pięknie wyglądasz :)
    może wspólna obserwacja? :*

    OdpowiedzUsuń
  25. Mała czarna obowiązkowa w każdej szafie :)

    http://psychologpopracy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Super sukienka ;) Ja jednak wolę z ramiączkami :)

    http://normalnienienormalnanastolatkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetnie wyglądasz,bardzo zgrabna z Ciebie kobietka,do tego te piękne włosy:-)

    OdpowiedzUsuń