13 listopada 2016

Moi sh-owi ulubieńcy - czarny kardigan i "obrazkowa" torebka

Witajcie

Z dnia na dzień temperatura spada i coraz częściej myślę już o zimie i o świętach Bożego Narodzenia, choć wiem, że sporo jeszcze do nich czasu;p Do tego wczoraj spadł śnieg i jest biało, to tym bardziej czuję, że do świąt już niedaleko. Zaczęłam nawet w wolnych chwilach robić jakieś nowe, ręczne ozdoby świąteczne:) Ale dziś chcę Wam pokazać jedne z moich ulubionych i ostatnio dosyć często noszonych przeze mnie rzeczach. Tak się złożyło, że są to hity z second-handu i bardzo je lubię - czarny, futerkowy kardigan oraz piękna torebka, na której jest grafika obrazu Thomasa Kinkade


Kardigany uwielbiam zwłaszcza jesienią i wiosną - są ciepłe i według mnie ciekawie wyglądają. Zwykle łączę je z legginsami czy zwykłymi dżinsami a do tego szeroki pasek w talii - taki zestaw zawsze wygląda niebanalnie;) Ten dzisiejszy wyszperany w sh i ostatnio tak chętnie przeze mnie noszony kosztował ok 12 zł, a co ciekawe, identyczny widziałam wczoraj z Sinsay za ok 90 zł;) Z kolei torebka to koszt 6 zł. Taki zestaw + płaszczyk czy kurtka to ostatnio moi faworyci:)





W zestawie z torebką jest też malutki potrfelik/saszetka o takiej samej grafice.



Tak prezentuje się kardigan bez paska, który ma suwaki na wysokości talii.


Tej jesieni najczęściej w makijażu wybieram fiolety. Bardzo lubię makijaż oczu właśnie w takim odcieniu, do tego w kąciku oka odrobina czerni i pogrubiający tusz do rzęs. Usta zazwyczaj maluję w dość neutralne odcienie błyszczykiem. Z kolei najczęściej wybieraną fryzurą jesieni to zwykły kucyk. Włosy okropnie się elektryzują od czapki czy szala więc muszę je upinać. Z dodatków wybieram albo kolczyki, albo naszyjnik. Ten ze zdjęcie pochodzi z  Croppa.



Co sądzicie o moich sh-owych zdobyczach, podoba się Wam mój zestaw? Lubicie odwiedzić takie sklepy? Macie jakieś perełki z sh?

Pozdrawiam

29 komentarzy:

  1. Kardigan z paskiem prezentuje się super. Torebka ma bardzo ciekawy motyw :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś często chodziłam do sh i można tam trafić na fajne perełki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. kardigan mega ;)
    niestety i u mnie już pada śnieg ;/

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne łupy :) ja jakoś rzadko chodzę do sh, rzadko znajduję tam coś ciekawego

    OdpowiedzUsuń
  5. Super kardigan ;) wygląda na bardzo ciepły ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo lubię długie swetry i kardigany, podoba mi się taki puchaty :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie wyglądasz ;) Sweterek super !!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sweter świetny, ale jak dla mnie to torebka musi być cała czarna ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna torebka ! Pięknie wyglądasz :-). Tez bardzo lubie kardigany i wszelkiego rodzaju sweterki. W sezonie jesień - zima to nieodłączne elementy mojego stroju :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Rzeczy nie w moim stylu, jednak przyznam, że Ty wyglądasz w nich pięknie :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. kiedyś dużo kupowałam z SH ;) odkąd nie mieszkam w katowicach to nie odwiedzam tego typu miejsc

    OdpowiedzUsuń
  12. Jest to bardzo ciekawy sposób zdobywania unikatowych rzeczy. Jednak, trzeba mieć dość dużo czasu. To nie jest jak wejście do sklepu spojrzenie na manekin i zdecydowanie się na kupienie odpowiedniego fasonu. Tutaj większość z nas musi pobudzić trochę wyobraźni. Ciuch na wieszaku może nie być wystarczająco dobry, ale po zmianach lub nawet założeniu na siebie może wyglądać kusząco. Kupując tego typu rzeczy bardzo często je przerabiam i dopasowuje do swojej sylwetki. To czego nigdy nie zrobiłabym z nowym ciuchem.
    Twoja stylizacja jest super. Poza tym daję głowę, że nikogo w swojej miejscowości nie spotkasz w takiej!

    OdpowiedzUsuń
  13. W sh można znaleźć naprawdę super rzeczy :D Ja ostatnio kupuję tylko tam :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładnie wyglądasz, sweterek śliczny ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. ŚWIETNY blog!!! <3

    Zapraszam do mnie:
    http://roxyolsen.blogspot.com/
    dopiero zaczynam! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Oj ja też już intensywnie myślę o Świętach, ale to chyba przez to, że za miesiąc rozpoczynam swój urlop, który potrwa aż do stycznia i przez to odnoszę mylne wrażenie, że wszyscy będą wypoczywać i cieszyć się okresem świątecznym już za miesiąc :) Kardigan wygląda na bardzo ciepły. Z przyjemnością można się w niego wtulić w chłodniejsze dni :)

    OdpowiedzUsuń
  17. super wyglądasz! obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo lubię zaglądać do sh bo można tam znaleźć prawdziwe perełki :D Torebka jest genialna :D

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo lubię odwiedzać sh, choć przyznam że dawno nie byłam:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam długie kardigany ! Oczywiście, że odwiedzam sh, jeśli tylko mam chwilę wolnego czasu - mam stamtąd wieeeele perełek !:)
    Kochana mogłabyś poklikać u mnie w najnowszym poście o TU ? Byłabym wdzięczna :)
    Pozdrawiam,
    PatrisyaStyle

    OdpowiedzUsuń
  21. Zazdroszczę, u mnie nie ma ciekawych ubrań w SH :)
    Mogłabyś kliknąć w linki w poście TUTAJ ? Dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
  22. super rzeczy i stylizacja , sama odwiedzam sh i uważam , że można tam znaleźć super rzeczy !

    www.noeliademkowicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń