20 listopada 2016

Chwila dla Włosów (36) - olej połączony z balsamem

Witajcie

Mniej ostatnio Chwil dla Włosów na blogu, bo nic odkrywczego nie stosuję, wszystko sprawdzone i używane wcześniej. Ogólnie ciężko też ostatnio z pielęgnacją włosów, bo mam mniej czasu a nawet jeśli, to i tak efekty najlepszej pielęgnacji nie są długo widoczne. Włosy zaraz robią się oklapnięte od czapki i elektryzują się od swetra czy szala. Więc trochę odpuściłam sobie stosowanie maseczek, ale staram się olejować włosy w miarę swoich możliwości jak najczęściej. Ostatnio często po prostu mieszam wybrany olejek i odżywkę/ balsam itd i nakładam na włosy tak powstałą emulsję, po jakimś czasie myję normalnie włosy i już nic więcej, oprócz serum na końcówki;) Dziś właśnie efekty takiej pielęgnacji, w której użyłam oleju ziołowego (zrobiłam go domowym sposobem > tutaj) i balsamu wzmacniającego od Babuszki Agafii:)



Dzisiejsza Chwila dla Włosów (36) zaczęła się jeszcze wczoraj. Przed zaśnięciem wmasowałam połączony olej ziołowy i balsam od Babuszki, który niezbyt dobrze się u mnie sprawdza stosowany normalnie po umyciu. Natomiast zastosowany przed olejowaniem lub właśnie zmieszany z olejem tak jak dziś - o wiele lepiej:)

 Zestaw dzisiejszych  kosmetyków prezentuje się tak:
  • zmieszana 1 łyż. oleju ziołowego  + 2 łyż. balsamu wzmacniajcego na cedrowym propolisie,
  • szampon rokitnikowy Babuszki Agafii,
  • spray z Gliss Kura fioletowy).

Balsam i olej zmieszałam i nałożyłam na suche włosy. Taki mix potrzymałam całą noc i dopiero na następny dzień umyłam włosy szamponem rokitnikowym od Babuszki Agafii. Kiedy włosy prawie wyschły, popsikałam je sprayem z Gliss Kura.

Efekt

Mimo że nie użyłam maseczki czy odżywki po umyciu, to włosy i tak są w całkiem dobrym stanie, nie są bardzo spuszone ani zbyt suche. Może mogłyby być odrobinę bardziej wygładzone, ale dzięki czemu nie są one oklapnięte, ale mają fajniejszą objętość i są sypkie, co mi się podoba, bo włosy ostatnio się trochę przerzedziły, a gdyby były mocniej dociążone, byłoby ich wizualnie o wiele mniej.




Ostatnio dosyć często pielęgnacja włosów wygląda podobnie: olej + balsam, i taką emulsję nakładam przed myciem. Zmieniam jedynie czasem rodzaj oleju i czas, jaki taki mix pozostaje na włosach.

Jak wygląda Wasze jesienne dbanie o włosy? Znacie może coś z moich dzisiejszych kosmetyków?

Pozdrawiam serdecznie

48 komentarzy:

  1. Ile ja bym dała za takie włosy <3
    Mogłabys kliknąć w linki w najnowszym poście ? Dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana kiedy nowy post ? :)
      Mogłabyś kliknąć w linki w poście TUTAJ ? Dzięki <3

      Usuń
    2. Niedługo, jakoś ostatnio nie mogę znaleźć chwilki;) poklikam;)

      Usuń
  2. Ale piękne włosy ♥ ja ostatnio swoje drastycznie skrócilam :D hihi a moe dbanie o włosy nie wyglada szałowo, raz w czas olej, i to wszystko ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje;) I sama ostatnio myślę o zmianie fryzury:) Jeśli Twoim włosom wystarcza tyle i dobrze wyglądają, to nie ma sensu kombinować więcej:)

      Usuń
  3. tych kosmetyków jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne masz włoski :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też czasem podobnie robię, mieszam albo najpierw nakładam olej a po godzinie dokładam odżywkę maskę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale masz długaśne włosy :) U mnie kosmetyki Babuszki się nie sprawdzają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie w sumie to różnie, ten balsam akurat się nie spisuje, dlatego go wykorzystuję właśnie w taki sposób przed umyciem włosów;)

      Usuń
  7. ale sie pięknie błyszczą Twoje włosy <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Też mam ten szampon , ale ostatnio dużo podrób jego jest w sprzedaży
    Długaśne włoski już masz długo zapuszczasz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mam nadzieję że moja wersja jest oryginalna, kupiłam stacjonarnie w sklepie. A włosy mam długie w sumie już od dawna, od czasu do czasu podcinam końcówki czy trochę więcej;)

      Usuń
  9. Chciałabym, aby moje włosy osiągnęły kiedyś taką długość :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Balsamy od babuszki niestety mi nie służą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi właśnie też nie i tak kombinuje by go jakoś zużyć:)

      Usuń
  11. Mam balsam z tej serii ale brzozowy, jeszcze go nie próbowałam wiec mam nadzieje ze będzie lepiej działał ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój cedrowy nie sprawdza się za super niestety, oby ten brzozowy lepiej Ci się spisał;)

      Usuń
  12. Chciałabym mieć takie włosy jak ty, moje takie marne :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wbrew pozorom wcale nie są takie gęste, bo mają tylko ok 7,5 cm w obwodzie... To bardziej zależy od pielęgnacji, kosmetyków i czy je mocniej dociążę czy nie ;)

      Usuń
  13. Bardzo ładny efekt, mama tą fioletową odżywkę z Gliss Kura ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję;) Tą odżywkę mam już chyba z rok, jest strasznie wydajna:) Dobrze Ci się ona spisuje?

      Usuń
  14. Muszę przyznać, że ja dopiero dwa tygodnie temu po raz pierwszy zdecydowałam się na olejowanie mieszanką oleju i balsamu do włosów. Muszę przyznać, że efekty pozytywnie mnie zaskoczyły i teraz staram się sięgać po taką mieszankę chociaż raz w tygodniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie ja też ostatnio coś takiego praktykuję i całkiem fajnie się sprawdza:)

      Usuń
  15. Ja w ostatni weekend nałożyłam na jakąś godzinę olej migdałowy, następnie umyłam szamponem BioIQ i nałożyłam maseczkę przeciw wypadaniu włosów. Na koniec zabezpieczyłam końcówki ;)
    Nie znam kosmetyków, które wykorzystałaś w chwili dla włosów;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawe kosmetyki zastosowałaś, ciekawe jestem tej maseczki na wypadanie włosów i czy rzeczywiście działa;)

      Usuń
  16. Ja właśnie kilka dni temu zamówiłam sobie szampon do włosów z Babuszki Agafii i nie mogę się doczekać aż przyjdzie, bo naczytałam się o nim dużo dobrego. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. śliczne włosy :) wyglądają na sypkie! miałam balsam kwiatowy agafii i też lubiłam go łączyć z olejem :) solo nie pasował

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję;) I dokładnie tak samo działa i ten cedrowy, dlatego tak z nim kombinuję;)

      Usuń
  18. Ale masz gęste włosy :) widać że są sypkie <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, wcale nie są takie gęste, mają tylko ok. 7,5 cm w obwodzie kucyka. Jak zrezygnuję z maseczki po umyciu to właśnie są mniej dociążone i wyglądają na gęstsze:)

      Usuń
  19. śliczne włosy :) znam tylko spray Gliss Kur, miałam go kiedyś i nawet lubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję;) Ten spray jest całkiem ok, ale i tak najlepsza jest ta olejkowa, żółta wersja;)

      Usuń
  20. super efekt :)
    zaprasza do mnie - nowy post :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja mam ostatnio problem z elektryzowaniem się włosów. Polecasz coś na to?
    Piękne masz te włosy <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też ostatnio mam ten problem i ciężko mi coś polecić. U mnie odrobinę pomaga stosowanie szamponów z silikonami typu Fructis czy Loreal itd i serum na końcówki czy odrobinka jakiegoś olejku, ale co bym nie użyła to prędzej czy później i tak się elektryzują;p Często noszę w torebce tą odżywkę w sprayu Gliss Kur i psikam nią włosy, pomaga doraźnie;)
      I dziękuję;)

      Usuń
  22. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja moje wlosy niestety traktuje po macoszemu, az dziw, ze jeszcze sie nie zbuntowaly i wygladaja w miare dobrze... Musze chyba sprobowac jakis polecanych przez Ciebie produktow! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Mam ten balsam od Agafii i naprawdę go lubię, nawet zapach mi pasuje :D Sama ostatnio trochę zaniedbuję włosy, ale już chwilę planuję wrócić do olejowania. Teraz zostaje mi tylko zrealizować plany... :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja swoje włosy muszę ostatnio bardzo nawilzac . Są tak strasznie wysuszone :(

    OdpowiedzUsuń
  26. U mnie takie połączenie odżywki i oleju zawsze bardzo dobrze się sprawdza ☺

    OdpowiedzUsuń
  27. Wow, ale masz piękne włosy! Zazdroszczę, i długości i gęstości – moja czupryna jest zdecydowanie skromniejsza ;) Połączenia odżywki z olejem nie próbowałam, ale regularnie zamawiam ten balsam na http://kosmetykiorientu.pl/balsamy/19-receptury-babuszki-agafii-syberyjski-balsam-wzmacniajacy-n-1-na-cedrowym-propolisie.html i bardzo sobie chwalę. Ma naprawdę świetny skład i nie obciąża włosów, jednocześnie fajnie je nawilża, regeneruje i odżywia. Moje włosy odżyły odkąd go stosuję: są lśniące, sypkie, sprężyste. Przestały się koszmarnie rozdwajać, odzyskały zdrowy wygląd i wreszcie nie wstydzę się rozpuścić kitka w towarzystwie, zwłaszcza, że jest jakby nieco grubszy, bo balsam trochę powstrzymał wypadanie włosów i sprawił, że nowe rosną jak szalone :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Używam odżywki do włosów O'Herbal z ekstraktem z lnu, jestem zadowolona. Dodatkowo wcieram we włosy wyciąg z Bursztynu ;)
    https://moja-prowincja.blogspot.com/2016/11/oherbal-odzywka-do-wosow-suchych-i.html

    OdpowiedzUsuń