24 stycznia 2016

Niedziela dla Włosów (14) - oliwa z oliwek i rosyjska maseczka

Witam serdecznie w ten zimny wieczór

Dzisiejsza - 14 Niedziela dla Włosów będzie z użyciem rosyjskiej Maseczki Momentalnej - Elastyczność i Blask. Jest to moja 1 saszetkowa maseczka zza wschodu i niezwykle jestem ciekawa jej działania. Kusiłyście mnie nimi już od jakiegoś czasu na Waszych blogach, a że w końcu są u mnie dostępne stacjonarnie, postanowiłam je przetestować. Dzień pielęgnacji dla włosów z ową maseczką w towarzystwie oliwy z oliwek. Zapraszam.


Miałam w planie kupić inną wersję tej maseczki, jednak wyboru zbyt wielkiego już nie było, wzięłam tą. Jej skład jest bardzo przyjazny i naturalny, wiele w niej ziołowych i roślinnych ekstraktów. Zobaczmy czy działanie również będzie tak dobre jak jej zawartość.

Dziś użyłam:
  • ziołowy eliksir z Green Pharmacy do włosów suchych,
  • oliwa z oliwek,
  • maseczka Elastyczność i Blask Bani Agafii,
  • spray z Gliss Kura (fioletowy).      

Jak wyglądała 14 niedziela?:

1. Kilka godzin wcześniej zwilżyłam włosy ziołowym eliksirem z Green Pharmacy a następnie naolejowałam je oliwą z oliwek.
2. Włosy umyłam szamponem Timotei z henną.
3. Nałożyłam rosyjską maseczkę Elastyczność i Blask na ok 15-20 min na całe włosy i odrobinę na skórę głowy.
4. Kiedy włosy wyschły, popsikałam je sprayem z Gliss Kur.  

Efekt

Z tego zestawu jestem w miarę zadowolona. Włosy są wygładzone, ładnie się błyszczą, nie puszą. Są bardzo miłe w dotyku i dociążone. Jednak dociążone aż za bardzo przez nakładanie jej na skórę głowy, co nie było super pomysłem. Choć włosy wyglądają ładnie i fajnie się błyszczą, to u nasady są trochę obciążone, nie ma tej objętości którą mają w dzień ich umycia. Tak oto prezentowały się po dzisiejszej pielęgnacji:

 zdjęcie z lampą

To moje 1 użycie tej maseczki i zobaczymy jak sprawdzi się dalej, bo jej działanie na włosy spodobało mi się. Teraz będę ją nakładała jedynie na włosy, uważając by nie obciążyła ich u nasady. Saszetka nie jest zbyt wydajna, jednak taka forma bardzo wygodna.  

Na pewno i Wy stosowałyście rosyjskie specyfiki. Które z nich najlepiej się sprawdziły? Które okazały się bublem? Chętnie dowiem się jakie są Wasze typy;)

Pozdrawiam

    Aby być na bieżąco z wpisami na blogu
możesz go polub na FB.

64 komentarze:

  1. Włosy świetnie wyglądają :) Ja jeszcze nie stosowałam rossyjskich kosmetyków ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. ale blask, aż bije po oczach ;) rzeczywiście nakładanie maski u nasady nie jest najlepszym pomysłem, ale na szczęście przy następnym razie będzie o wiele lepiej ;) ja jeszcze mogę polecić ekspresową maseczkę też Banii Agafii, jest fantastyczna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje:) Zdjęcie z lampą, bo już robione wieczorem, ale i tak błyszczą ładnie:) Jak ją tylko zobaczę, to z chęcią przetestuję:)

      Usuń
  3. Pięknie się błyszczą :) !! Muszę spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie próbowałam rosyjskich kosmetyków. Ale Twoje włosy są przepiękne, takie błyszczące...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję;) To mój debiut z rosyjskimi kosmetykami i całkiem udany:)

      Usuń
  5. Bardzo ładny efekt ;) Od Agafii bardzo lubię maskę drożdżową oraz maskę-aktywator wzrostu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Właśnie ten aktywator chętnie wypróbuję, jak skończę tą;)

      Usuń
  6. Daj troszeczkę tej swoje długości:D Ślicznie wyglądają. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) A chętnie bym Ci oddała;p Jakoś ostatnio szybko rosną i nie widzę już różnicy z tych uciętych ostatnio 8 cm:)

      Usuń
  7. jeszcze nie miałam okazji stosować tych rosyjskich masek a teraz ich pełno na blogach czy yt :))

    http://www.owodoru.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. ładne i jak błyszczą :) ja na razie nie miałam żadnych rosyjskich kosmetyków, ale tak mnie kuszą, że za jakiś czas na pewno spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:) Mnie też dłuuugo kusiły, ale w końcu musiałam je wypróbować;)

      Usuń
  9. Nie stosowałam nigdy rosyjskich kosmetyków :P Ale jeśli sprawią, że będę miała takie długie i zdrowe włosy to chętnie się w nie zaopatrzę :D Masz piękne włosy <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo mi miło:) To mój debiut jeśli chodzi o te rosyjskie specyfiki i ta całkiem fajnie podziałała;)

      Usuń
  10. Ostatnio rosyjskie kosmetyki robią szał. Widać, że i u Ciebie dobrze się sprawują. Włosy piękne! Takie gładkie i błyszczące.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Ta maseczka bardzo fajnie się sprawdziła aż jestem ciekawa pozostałych wersji:)

      Usuń
  11. Ja jeszcze nie stosowałam rosyjskich kosmetyków, ale coraz częściej o nich słyszę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście są coraz bardziej znane, i do tego dostępne stacjonarnie, coraz częściej je gdzieś widuję i to nawet w mojej małej miejscowości;)

      Usuń
  12. Jeszcze nie używałam rosyjskich kosmetyków, ale na blogach można poczytać te dobre i złe opinie, więc ja się chyba na nie, nie skuszę :)
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I o tej maseczce czytałam najróżniejsze opinie i myślałam że nie zadziała zbyt dobrze, ale dosyć pozytywnie się zaskoczyłam;) Dziękuję;)

      Usuń
  13. Jak pisałam kilka postów temu - idealne <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Posłuchałam Twojej rady i zaserwowałam im olejowanie oliwą z oliwek:) Dziękuję:)

      Usuń
  14. oliwy z oliwek jeszcze hm nie próbowałam na kudły:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zaczynałam olejowanie właśnie z oliwą:) Taki olej jest zwykle w domu wiec warto wypróbować:)

      Usuń
  15. Te maseczki są świetne! Sama mam chyba wszystkie dostępne wersje :D kosztowały grosze to co sobie bede zalowaz ^^

    dodaję do obserwowanych ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak zwykle efekt świetny. Ja jeszcze nigdy nie stosowałam tych rosyjskich kosmetyków, ale coraz bardziej się do nich przekonuję mimo, że ta maseczka trochę za mocno dociąża włosy. Po zastosowaniu na samą długość włosów z pewnością będzie lepiej, a porządna porcja odżywienia z pewnością naszym włosom jest potrzebna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Po przeczytaniu opinii na jej temat myślałam że będzie to lekka maseczka, dlatego dałam ją na cale włosy. Ale choć nie miałam problemu z elektryzowaniem się;) Mam nadzieję że i Tobie przypadną do gustu:)

      Usuń
  17. Ładnie się mienią. Również ostatnio testują saszetkowe rosyjskie produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Miałam identyczna oliwe z oliwek ;-) u mnie sprawdzala sie super. Masz piękną tafle ;-)

    OdpowiedzUsuń
  19. jestem ciekawa tej rosyjskiej maseczki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całkiem fajna, a te rosyjskie kosmetyki są coraz bardziej dostępne stacjonarnie, ciągle je gdzieś widzę:)

      Usuń
  20. Gdzie mogę dostać/zamówić te rosyjskie maseczki? :D
    Zapraszam do siebie :)
    http://natbloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaglądnij do zielarni, często je tam widzę. Ostatnio widziałam je nawet w galerii handlowej na jakimś stoisku oraz w sklepach intenretowych, np lawendowa szafa, skarby syberii czy allegro.

      Usuń
  21. Mam szampon z tej serii i jest dość fajny :)
    Włosy masz świetne
    Obserwuję :) Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie stosowałam jeszcze tych produktów ale z chęcią przetestuje :)
    http://princess966.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudowne włosy i świetne produkty, jedynie używałam szamponu :)
    Obserwuję i zapraszam na nowy post: http://domkaa-g.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) U mnie szampon spisuje się super i jest jednym z moich ulubionych:)

      Usuń
  24. bardzo lubie olejowanie oliwą z oliwek, tą maskę również mam jednak czeka jeszcze na swoją kolej :) Uwielbiam oglądać Twoje włosy, mają idealną długość !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:) Ostatnio wypróbowuję właśnie oliwę:) Ciekawa jestem jak ta maseczka spisze się u Ciebie:)

      Usuń
  25. Przepiękne masz włosy :), mnie od jakiegoś czasu kuszą te rosyjskie kosmetyki w saszetkach, wiele pozytywów o nich czytałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Właśnie też wiele o nich czekałam i w końcu skusiłam się na nie:) Póki co na 1, ale pewnie sięgnę za jakiś czas po inny rodzaj:)

      Usuń
  26. O babuszce słyszałam same pozytywne opinie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w większości pozytywne, ale i parę negatywnych również spotkałam;)

      Usuń
  27. Nie wiem czemu ale zawsze mnie przeraża jak ktoś mówi że to Rosyjski produkt heh sama nie wiem dlaczego ale jak widać nie ma się co bać bo efekt super

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem o czym mówisz;) Ale akurat kosmetyki rosyjskie są super, zwłaszcza ich naturalne składy i działanie oczywiście:)

      Usuń
  28. Ja testuje właśnie aktywatory wzrostu :)

    OdpowiedzUsuń
  29. U mnie ta maska bardzo dobrze się sprawdza ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie właśnie też i dlatego ciekawa jestem ich pozostałych wersji:)

      Usuń
  30. jak bym miala takie włosy. ahh:) do takich dąże! a co do oliwy z oliwek u mnie efektu WOW nie ma

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję;) Ale i Twoje są śliczne, takie gęste:) Moje nie mają takiej objętości jak Twoje;) A oliwa to chyba mój ulubiony olej;)

      Usuń