30 stycznia 2016

Niedziela dla Włosów (16) - olejowanie włosów na odżywkę

Witajcie

Dzisiaj przychodzę do Was z 15 NdW. Mijają mi one bardzo szybko i nie mogę uwierzyć, ze już tyle tygodni za mną. Bardzo Wam dziękuje, że jesteście ze mną;) Pamiętam, kiedy wstawiałam moje początkowe niedziele i wtedy efekty tych pielęgnacji były różne. Raz lepsze, raz gorsze, a ja i tak byłam zadowolona wyglądem włosów, nieraz trochę spuszonych. Teraz  coraz bardziej poznaję swoje włosy i staram się zwracać uwagę na kosmetyki, ich składy i dostarczanie im różnorodnych składników, aby się nie puszyły, były nawilżone i dociążone. Ostatnio stwierdziłam, że bardzo dawno nie olejowałam włosów na odżywkę, a kiedyś bardzo to lubiły, wiec dziś olejowanie właśnie w takiej formie. Zapraszam serdecznie poniżej, gdzie dokładniej przedstawię jak wyglądał dzisiejszy dzień pielęgnacyjny.


Pisząc post o tym, jak prawidłowo olejować włosy (można przeczytać tutaj) przypomniałam sobie że moje włosy kiedyś bardzo fajnie wyglądały właśnie po olejowaniu na odżywkę/maskę. Jest to fajny sposób, zwłaszcza dla suchych włosów. Dostają one porcję olejku i porcję odżywki, wiec mają dodatkowe składniki odżywcze czy nawilżające. Najlepiej wybrać odżywkę/maskę nawilżającą, a na to olej. Humektanty - czyli nawilżacze (aloes, algi, miód, gliceryna itd. - te składniki działają nawilżająco w kosmetykach) nie odparują, bo potem użyjemy oleju, które zatrzyma cenne nawilżenie w środku. Dzisiejszą sobotę spędziłam w domu, więc właśnie dziś zadbałam o nie bardziej.

Jakie produkty zastosowałam?:
  • maseczka Kallos Algae,
  • oliwa z oliwek,
  • szampon Emolium,
  • balsam Green Pharmacy do włosów suchych i zniszczonych, z olejkiem arganowym i granatem,
  • spray z Gliss Kura.


Co dzisiaj dostały moje włosy?:

1. W lekko zwilżone włosy wmasowałam odrobinę maseczki Kallos Algae
2. Na maseczkę naniosłam odrobinę oliwy z oliwek - ok 1 łyżka. 
3. Włosy związałam w koczek i po ok 1,5 godz umyłam je szamponem Emolium.
4. Potem jeszcze na ok 10 min nałożyłam balsam z Green Pharmacy.
5. Dziś wyjątkowo włosy podsuszyłam suszarką i popsikałam już tradycyjnie sprayem z Gliss Kura, zwłaszcza końcówki i dolną połowę włosów.

Efekt

Włosy po takich zabiegach naprawdę fajne. Suszarka ich nie spuszyła ani nie wysuszyła. Na całej długości aksamitne, miłe w dotyku, gładkie, nawilżone i fajnie dociążone. Mogę je dotykać i dotykać (nawet końcówki, które może na zdjęciu wyglądają na lekko spuszone, jednak gładkie i miłe). Myślałam, że końcówki się rozprostują, jednak już tradycyjnie delikatnie się pofalowały. Oto efekt z naturalnym światłem bez lampy:

Na zdjęciach bez lampy włosy wyszły jakieś czarne. Niżej zdjęcie z lampą:


Olejowanie na odżywkę sprawdziło się świetnie. Właśnie tą metodę będę częściej wybierać zamiast olejowania suchych włosów. Dodatkowo, dzięki oliwie z oliwek, którą ostatnio stosuję do olejowania, włosy przestały się elektryzować, mimo noszenia szalika i czapki, co wcześniej było moim problemem. Oliwa z oliwek stała się chyba moim ulubionym olejkiem:)


A jak udała się Wasza niedziela? Co fajnego dostały Wasze włosy?

Pozdrawiam Was serdecznie


    Aby być na bieżąco z wpisami na blogu, 
można go polubić na FB

 

49 komentarzy:

  1. Twoje włosy świetnie się błyszczą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) To chyba dzięki olejowaniu ich oliwą z oliwek, bardzo ją polubiły:)

      Usuń
  2. Piękny błysk i w losy jak zwykle piękne:) Jak spisuje się ten szampon Emolium?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło:) Szampon jest jednym z moich ulubieńców, bardzo delikatny, a włosy nie są poplątane, nawet jak nie nakładam odżywki.

      Usuń
  3. Włosięta pięknie dopieszczone :) a moje włosy zawsze są spuszone po suszarce, dopiero po jakimś czasie dochodzą do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dopieszczone:) Czasem mam to samo z suszarką, ale dziś pielęgnacja im podpasowała i suszarka już im nie zaszkodziła:)

      Usuń
  4. Ładny efekt uzyskałaś:) Podobają mi się takie gładkie i błyszczące włosy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Regularne niedziele dla włosów bardzo im pasują:)

      Usuń
  5. Wypróbuj olejowanie na gliceryne :D Jak dla mnie najlepsze :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam w planach kupić glicerynę i wypróbuję na pewno:) Mam nadzieję że efekt będzie taki fajny jak i u Ciebie:)

      Usuń
  6. Z pewnością wypróbuję tą metodę. Może moje włosy ją pokochają ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie również olejowania na odżywkę świetnie się sprawdza. Polecam też olejowanie na lnianego glutka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie również olejowania na odżywkę świetnie się sprawdza. Polecam też olejowanie na lnianego glutka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żel lniany to mój ulubieniec i w takiej formie też go już stosowałam i działa super:) Fajnie sprawdził się też jako dodatek do maseczki:)

      Usuń
  9. Piękny efekt, włosy lśnią jak z reklamy ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Próbowałam olejowania na odżywkę, fajnie się sprawdza :)
    Włosy jak zwykle śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładne masz włosy :)

    A moje dostały maskę bananową :p

    OdpowiedzUsuń
  12. Muszę koniecznie wypróbować kiedyś tę metodę ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zaciekawił mnie ten szampon Emolium. Bardzo dobra firma, kupowałam kiedyś serię dla córki i byłam bardzo zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szampon sprawdza się fajnie:) Używam też kilku innych kosmetyków tej marki i każdy sprawdza się super:)

      Usuń
  14. czy ja CI już mówiłam, że masz moją wymarzoną długość ? <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba nie;p Kibicuję Ci w zapuszczaniu, widziałam Twoje włosy z tej niedzieli i wydają mi się dłuższe, wiec drożdże działają. Ale czekam na dokładniejszy raport:)

      Usuń
  15. Włosy bardzo ładnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny efekt Twojej pielęgnacji i jak zwykle pięknie błyszczą :) muszę wypróbować jak oliwa sprawdziłaby się teraz na moich włosach. Kiedyś nie do końca ją polubiły, ale może jednak coś w tej sprawie się zmieniło bo jak wiadomo nasze włosy potrafią być kapryśne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło:) Moje wcześniej średnio lubiły oliwę, a teraz ją pokochały, bo to chyba dzięki niej są takie błyszczące. Koniecznie wypróbuj:)

      Usuń
  17. Twoje włosy świetnie się błyszczą :) I wyglądają na takie zdrowe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Regularne niedziele dla włosów bardzo im służą;)

      Usuń
  18. Jeszcze nigdy nie próbowałam olejowania na odżywkę, ale patrząc na efekty, muszę to nadrobić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie spróbuj:) Według mnie działa o wiele lepiej.

      Usuń
  19. Fajny efekt. U mnie niedziela rodzinnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:) U mnie zwykle też, ale i czas dla włosów się znajdzie, choć czasem swoją porcję dostaną w sobotę;)

      Usuń
  20. ten blask mi oczy zaraz oślepi:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. OOj tak, to dzięki oliwie z oliwek, którą olejuję włosy już jakiś czas;)

      Usuń
  21. Masz piękne włosy! Marzę o takiej gęstości i długości! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Przecudowne, zakochałam się :D
    Również dzisiaj olejowałam na odżywkę moje włosy uwielbiają tę metodę ;)
    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję;) A olejowanie na odżywkę to i jedna z moich ulubionych metod;)

      Usuń
  23. Piękne masz włosy i takie długie ^^ :) Po prostu bomba:)

    OdpowiedzUsuń