3 stycznia 2016

Niedziela dla Włosów (11) - PEH-owa pielęgnacja włosów

Witam serdecznie

To już 11 Niedziela dla Włosów i lecą mi one bardzo szybko. Dzisiaj postanowiłam zapewnić włosom taką PEH-ową pielęgnację - czyli w równej ilości humektanty, proteiny i emolienty. W ich rolach wystąpi nawilżający żel lniany, proteinowa odżywka Nivei Long Repair oraz olejek kokosowo-migdałowy z Lotona. Zapraszam poniżej, gdzie przedstawię jak wyglądał mój dzień pielęgnacyjny dla włosów.

    
Chyba jeszcze moje włosy nie dostały takiej równoważącej pielęgnacji więc dziś taki pierwszy raz i ciekawa jestem jak zareagują. O pielęgnacji PEH pisałam na blogu tutaj.

Humektant - żel lniany
Preteiny- odżywka Nivea Long Repair
Emolienty - olejek Loton kokosowo-migdałowy

Moja niedziela wyglądała następująco:

1. Wmasowałam we włosy ok 4 łyżki żelu lnianego.
2. Na żel nałożyłam odżywkę Nivea Long Repair. Ta odżywka nie sprawdza się u mnie stosowana tradycyjnie po umyciu włosów, więc postanowiłam ją użyć właśnie w taki sposób.
3. Na końcu wmasowałam ok 2 łyżeczki olejku kokosowo-migdałowego z Lotonu.
4. Po kilku godzinach umyłam włosy szamponem Timotei z henną. Kiedy wyschły, spryskałam je sprayem z Gliss Kura.



Efekt

Po dzisiejszym zestawie jestem zachwycona wyglądem włosów. Są bardzo miłe w dotyku, aksamitne, nawilżone i błyszczące. Nie są ani za lekkie, ani za mocno dociążone. Końce, które lubiły mi się delikatnie falować są prostsze, w sumie to całe włosy wyglądają jakby zaliczyły prostownicę. Z efektu jestem bardzo zadowolona i takie PEH-ową pielęgnację będą stosować częściej. Oto efekt:



A czy u Was sprawdza się taka PEH-owa pielęgnacja? Jak wtedy wygląda i jakie kosmetyki do niej stosujecie?

PS. W tym tygodniu planuję odrobinę podciąć końcówki, więc przyszła niedziela będzie już w nieco skróconych włosach. Obecnie mają kształt V ale chcę je trochę wyrównać. Sama jestem ciekawa jak będą się prezentowały po skróceniu.

Pozdrawiam
Aby być na bieżąco z wpisami na blogu,
zapraszam do polubienia na FB.

 

39 komentarzy:

  1. Udana kombinacja, widać, że włosom pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne włosy! Aż miło popatrzeć ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje włosy kochają minimalizm ;) Ale super, że Twoja niedziela udana i włosy wyglądają sliczne ;)P.S. Zazdroszczę długości ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję;* Moje minimalizm też lubią, ale ta kuracja bardzo im podpasowała;)
      PS. A w tym tyg troszkę ich skrócę.

      Usuń
  4. Jeszcze nie próbowałam takiej kombinacji. U Ciebie efekt rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Efekt cacy a włoski zadowolone:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super wyglądają ;) Pehowa pielęgnacja to jest to!

    OdpowiedzUsuń
  7. Efekt świetny! Sama ostatnio dość często sięgam po żel lniany lub płukankę z siemienia lnianego i u mnie również bardzo fajnie się sprawdza. Bardzo fajnie, że udało Ci się znaleźć nieco inne zastosowanie dla odżywki NIVEA i że w tym wypadku już dobrze się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super że i u Ciebie fajnie się sprawdza żel;) Też bardzo go lubię i na włosy i na twarz;) A z Nivea to nie wiedziałam co mam zrobić, ale już mam zastosowanie:)

      Usuń
  8. włosy masz piękne ale ja z dychę bym ścięła, podążając wg starego przysłowia pszczół - nie liczy się długość, tylko jakość XD kiedyś zapuszczałam, dbałam ale powiem Ci, że w moim przypadku najlepiej działa efekt placebo, czyli wiara w to że są piękne i rzeczywiście, jakoś przestały wypadać XD może przypadek, może nie. Pozdrawiam :* Zapraszam na konkurs u mnie^^!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale masz bardzo ładne włosy ;) takie długie, gęste i błyszczące ;) Widać, że Twoja pielęgnacja jak najbardziej odpowiada Twoim włosom ;) Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję;) Dzisiaj wyglądają dobrze i mają ładną objętość, ale gęste to one raczej nie są... W 2016 planuję potestować parę wcierek by troszkę je zagęścić. Pozdrawiam;)

      Usuń
  10. Marzę o takich włosach. Chyba muszę w końcu zadbać o moje kłaki.

    OdpowiedzUsuń
  11. ale kolor i długość oddaj trochę:D

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne masz włosy :) będę czekać na kolejne zdjęcie (po wizycie u fryzjera) :) Przypomniałaś mi odżywkę Nivei Long Repair, już trochę czasu jej nie miałam, chyba czas do niej wrócić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Ta odżywka u wielu jest prawdziwym hitem, u mnie tylko w takim zastosowaniu dobrze się sprawdziła...

      Usuń
  13. twoje włosy (długosć gęstość itp) sa dla mnie idelałem. Do takich włosów dąze. piekne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo mi miło;) Ale z gęstością to jest średnio, choć dziś wyglądają dobrze, ale w objętości kucyka mają tylko ok 7,5 cm...

      Usuń
  14. Super są, ciekawe, jak będzie po podcięciu!

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładne włosy! ;) ta pielęgnacja naprawdę dobrze na nie zadziałała :) osobiście nigdy jej nie wypróbowałam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale masz długie i piękne włosy! Ja kilka dni temu obcięłam 10cm i sięgają mi lekko za ramiona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje:) Ja również obcięłam wczoraj i są już troszkę krótsze.

      Usuń
  17. Jakie śliczne włosy *.* Zazdroszczę!

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie http://princess966.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Też muszę podciąć końcówki bo już się proszą :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale cudowne włosy, ;) ja jeszcze tej kuracji nie próbowałam ale zamierzam dbać o włosy bo dzisiaj je obciełam i muszę przyśpieszyć ich wzrost:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne włosy :) a PEH-owej pielęgnacji jeszcze nie próbowałam. Muszę poczytać trochę więcej na jej temat i wtedy z pewnością spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Widzę moją ulubioną Nivea Long Repair :) ! Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczne masz włosy! *.* O tej kuracji jeszcze nie słyszałam. Muszę zasięgnąć więcej informacji na ten temat i może zacznę stosować :)

    OdpowiedzUsuń
  23. mysle, że duża podcinać nie musisz; D

    OdpowiedzUsuń
  24. wyglądają pięknie, muszę spróbować takiej zrównoważonej pielęgnacji w kolejne NDW :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne włosy, ten błysk i gładkość <3

    OdpowiedzUsuń