9 sierpnia 2016

Podróże: Wakacje nad pięknym Bałtykiem

Witajcie

Właśnie wczoraj wróciłam znad naszego polskiego morza. Świetnie wypoczęłam, pogoda również w miarę dopisała, choć bliżej weekendu było chyba 2 trochę bardziej pochmurnych dni. Starałam się jak najwięcej czasu spędzać nad morzem, nad które mieliśmy bardzo bliziutko. Jeśli jesteście ciekawi kilku wakacyjnych fotografii znad naszego pięknego Bałtyku, to zapraszam Was serdecznie:)

Zatrzymaliśmy się na campingu, dlatego nad morze mieliśmy bardzo blisko, bo ok 50-100 m. Od campingu prowadziło prywatne zejście z klifu nad morze i plażę. To było bardzo wygodne, mogliśmy wychodzić na plażę właściwie kiedy tylko mieliśmy ochotę, czy ranne podziwianie pustych plaż i pięknych fal czy wieczorne spacery brzegiem morza. To naprawdę świetne rozwiązanie, choć pewnie spanie pod namiotem nie do wszystkich przemawia, jednak camping ma swój specyficzny klimat, który chyba większość bardzo by polubiła.

Słoneczne dni spędzaliśmy na plażowaniu, opalaniu się i szaleństwie z kółkiem na falach:) Tutaj nie zawsze brałam ze sobą aparat, więc nie ma ich zbyt wiele, a te w stroju kąpielowym nie nadają się do pokazywania;p

Z kolei nieco pochmurne dni czy wieczory spędzaliśmy na spacerach brzegiem morza, zwiedzaniu miasteczka i daleki spacer na przylądek Rozewie.

Włosy nad morzem miały się całkiem dobrze:) Mimo słonej wody, słońca i wiatru nie wysuszyły się i nie plątały. Stosowałam maseczkę, którą zmiksowałam sobie sama w domu. Tak udało mi się skomponować skład, że były zadowolone mimo niesprzyjającym warunków.

Na Rozewiu wyłonił się fajny półwysep niedaleko brzegu, który przypominał półwysep helski, tylko o zmniejszonych parametrach:)

Jak zawsze trochę żal było wracać do domu. Jeszcze przed wyjazdem wyszliśmy na plażę by ostatni raz zamoczyć stopy w morzu i ponapawać się ślicznymi widokami.

Jak Wasze wakacyjne wyjazdy? Byliście gdzieś a może dopiero planujecie? Może macie do polecenia jakieś ciekawe i piękne miejsca na wyjazd?
Co myślicie o campingach i takiej formie noclegu?

Pozdrawiam serdecznie

1. Super zdjęcia! Uwielbiam polskie morze, sama wybieram się za dosłownie 2 dni :) Zawsze chciałam spróbować wakacji na campingu, to pewnie całkiem niezłe rozwiązanie. Może w przyszłym roku.
    Masz naprawdę cudowne włosy! :)

buziaki!
    zapraszamy do nas na teddyandcrumb.blogspot.com

1. Dziękuję:) O to życzę słoneczka i odpoczynku:) Camping to naprawdę fajne rozwiązanie, to mój 2 taki pobyt i bardzo spodobało mi się takie rozwiązanie, także polecam:)
      Dziękuję bardzo:)

2. Wow bardzo ładnie! :)
    Twoje włosy są cudowne ^^

1. Dziękuję, bardzo mi miło!:) A myślałam, że na wakacjach włosy trochę ucierpią, ale obyło się bez tego:)

3. Ah jak ja dawno tam nie byłem :) Ale w przyszłym roku chyba wybiorę się w nasze góry :)

1. Koniecznie się kiedyś wybierz, bo plaże i klimat są super, tylko pogoda często jest kapryśna... I nasze morze i góry są śliczne:)

4. w tym roku też byłam nad morze, trafiłam na super pogodę, dużo zwiedzaliśmy z mężem i córką :-)

1. Nasze morze jest naprawdę super, a jeśli trafi się na piękną pogodę, to już w ogóle świetnie:) Nam trafiło się ze 2 deszczowych dni, ale poza tym pogoda całkiem dopisała;)

5. Ale tam pięknie, chętnie bym tam pojechała ;p ja parę razy już spałam w campingu i wygodnie jest :D

1. Jest ślicznie, a jeszcze ten klif i widok z niego robi wrażenie:) Campingi ostatnio bardzo polubiłam, fajnie że i Ty je lubisz, bo to naprawdę świetna sprawa i o wiele oszczędniejsza forma;)

6. Marzy mi się Gdańsk, Sopot i Ustka dawno nie byłam nad polskim morzem :) tęsknię za tym klimatem ale przez jakiś czas wakacje odpuszczam.bo odkładam na remont :)

1. Sopot też z chęcią bym zobaczyła, bo jeszcze nie byłam:) Skoro oszczędzasz na remont to rzeczywiście, lepiej sobie odpuścić większe wydatki. Ale powiem Ci, że pobyt na campingu to oszczędniejsza forma pobytu, więc można się skusić:)

7. Piękne zdjęcia :) ja jednak wolę jeździć w góry :)
    Obserwuję :)

1. Dziękuję;) Góry również uwielbiam a że jestem z południa, to jeżdżę dosyć często. Ale jakoś ostatnio zamarzyło mi się morze:)
      Bardzo mi miło:)

8. Przepięknie ! Kochana zazdroszczę Ci pogody ! Podczas naszego urlopu rowniez byliśmy na morzem i niestety pogoda byla taka sobie :-(. Gdzie dokładnie byliscie? My w Chłapowie i dosłownie chwile mieliśmy do Władysława :-)

1. Dziękuję:) Pogoda była całkiem ok, choć ze 2 dni trochę padało i było pochmurnie, ale mimo wszystko i tak łaziliśmy:) Ogólnie ciężko trafić tam na idealna pogodę, często albo jest chłodno albo pada, taki urok Bałtyku...
      My byliśmy również w Chłapowie na campingu Alexa, i do Władysławowa było niedaleko, ok 10-15 min:)

2. Wiedzialam ze skądś kojarze widoki :-D

3. Ten charakterystyczny klif robi swoje, no i port we Władysławie też łatwo poznać;) Ogólnie bardzo fajne miejsce:)

9. cudowne zdjęcia! pięknie wyglądasz zazdrościmy wypoczynku ;) pozdrawiamy :*

1. Dziękuję;) Świetnie tak się oderwać od wszystkiego w tak ładnym otoczeniu:) Pozdrawiam również;*

10. Odpowiedzi
    1. Masz rację, jest śliczny, jedyny minus to kapryśna pogoda.

11. Ja właśnie jestem w Świnoujściu na które jechałam 15 godzin. Niestety takie uroki mieszkania na dosłownie drugim końcu polski ... Ale warto :)

1. To miłych wakacji:) Coś o tym wiem, bo ja też jestem z południa i nad morze jechałam ok 13-14 godz. Ale masz rację, warto, więc korzystaj jak najwięcej:)

12. ale pięknie <3 dawno nie byłam nad naszym morzem i szkoda... bo jak byłam mała to jakoś nie zwracałam uwagi na piękne krajobrazy :(

1. Nasze morze jest super, tylko często pogoda dosyć kapryśna... Ale plaże i widoki ma śliczne:)

13. Mnie akurat nikt by nie namówił na nocowanie pod namiotem ;) Ale Twoje włosy ślicznie wyglądąły nad morzem - na moich w takich warunkach jest zawsze puch ;p ;)

1. Rozumiem:) Ale ja wcześniej też się trochę obawiałam tego, ale jak już spróbowałam, to stwierdziłam że jest super;) Nadaje to takiej przygody całemu wyjazdowi:) Dziękuję, miały się całkiem dobrze, a myślałam że będzie jeden wielki kołtun:p

14. Aaach uwielbiam może, ale zobaczę je dopiero za rok :(

1. Jest super, ledwo wróciłam, chciałabym znowu tam być;) Zobaczysz że rok szybko minie i będziesz planować wyjazd:)

15. Och, ależ bym się tam wybrała, bo wieki nie odwiedzałam morza ;) Zazdroszczę! ;D

1. Nad morzem jest świetnie, więc życzę, by udało Ci się je odwiedzić w najbliższym czasie;)

16. Świetna fotorelacja. Ja tylko raz w życiu byłam nad naszym Bałtykiem, jakieś 3 lata temu, bardzo miło wspominam ten czas :)
    Pod namiotami spałam kilka razy w Bieszczadach, ale to było dobrych kilka lat temu, teraz chyba to już nie dla mnie :)

1. Dziękuję;) Ja zwykle jeździłam w góry i jakoś ostatnio bardzo zatęskniłam za morzem:) Jest świetnie, więc koniecznie powtórz ten wyjazd:)
      No spanie pod namiotem nie jest dla wszystkich i rozumiem, jeśli komuś nie odpowiada. Ale dzięki temu cały wyjazd nabrał charakteru świetnej przygody i bardzo fajnie to wspominam:)

17. Hej. Jeśli chodzi o mnie to wczasy nad bałtykiem zawsze spędzam w Stegnie. Mój brzdąc już zna to miasto na pamięć co jest dla mnie bardzo ważne i nie jest tak oblegane przez turystów więc zawsze można liczyć na miejsce przy morzu

18. Nad Bałtykiem jest pięknie nie tylko latem tak naprawdę. Jeśli miałabym polecić wyjazdy jesienią czy zimą to na pewno zatrzymać można się rezerwując luksusowe domki nad morzem | Sarbinowo . Ogrzewane, z udogodnieniami dla całej rodzinki. Latem też będzie tam cudownie, warto wybrać się choćby na weekend aby doładować akumulatory :)