20 maja 2016

Chwila dla Włosów (29) - minimalistycznie z balsamem Green Pharmacy

Witajcie


Ostatnio jest cieplej i przyjemniej na dworze, dlatego przy komputerze nie spędzam zbyt wiele czasu. Nawet pielęgnacja moich włosów jest bardziej skromna, bo jakoś nie mam ochoty tyle czasu wmasowywać maseczek i chodzić z ręcznikiem na głowie. Dziś 29 Chwila dla Włosów i chcę Wam pokazać włosy w trochę innej odsłonie - będzie trochę minimalistycznie. Bez wcześniejszego olejowania, długiego trzymania maseczki czy jeszcze płukanki. Dziś mycie szamponem przeciwłupieżowym, odżywka i odrobinka jedwabiu, aby zabezpieczyć końcówki. Zapraszam;)

Skóra głowy ostatnio trochę bardziej się przetłuszcza, nie wiem czy to wiosenne przesilenie czy może efekt odstawienia wcierki, która fajnie przedłużała czas między myciami włosów. Zawsze, kiedy mam jakiś problem ze skórą głowy, używam tego szamponu przeciwłupieżowego, który dobrze oczyszcza i fajnie odświeża skórę głowy.


Co użyłam?:
  • szampon przeciwłupieżowy care&go (z Biedronki), 
  • balsam Green Pharmacy z granatem i olejem arganowym,  
  • jedwab CHI.

1. Włosy i skórę głowy dokładnie umyłam szamponem go&care i nałożyłam balsam z Green Pharmacy, który trzymałam dosyć krótko - ok. 5 min. A najlepiej działa jednak pozostawiony troszkę dłużej. 
2. Kiedy włosy wyschły, rozczesałam je i nałożyłam na końcówki jedwab z CHI.

Efekt

Jak na tak krótki czas trzymania odżywki efekt całkiem niezły. Choć włosy w porównaniu do bardziej bogatej pielęgnacji, dziś są jednak bardziej "puszate" i mniej dociążone, ale w dotyku są  miłe i gładkie. Przez to wydaje się ich być więcej i wizualnie ale i manualnie;) Dolna część włosów delikatnie się pofalowała, było to widać zwłaszcza przed ich rozczesaniem. Później po rozczesaniu już mniej wyraźnie, jednak wciąż jest to widoczne. Moje włosy raz są proste, raz falowane tylko końcówki, czasem potrafią się pofalować do połowy a innym razem końcówki są tylko dziwnie powyginane. Zdjęcie bez lampy w naturalnym świetle.



Aby było konsekwentnie - zdjęcie włosów wśród zieleni;)



Pogoda na weekend zapowiada się bardzo przyjemna. Macie jakie plany? Życzę Wam odpoczynku i relaksu na łonie przyrody;)

Jak Wasze włosy? Macie czas na ich pielęgnację? Sprawdzają się u Was kosmetyki z Green Pharmacy? Co lubicie z ich oferty?

Pozdrawiam serdecznie


Aby być na bieżąco z wpisami na blogu,
polub go na FB.

42 komentarze:

  1. A ja miałam ostatnio wyrzuty sumienia, że tak zaniedbuje moje włosy. Trochę mnie pocieszyłaś tym, że i Ty mniej czasu teraz im poświęcasz. U mnie ostatnio także dość minimalistycznie, ale póki co moje włosy cierpliwie to znoszą. Oby tak dalej ;) U Ciebie efekty po zastosowaniu takiej pielęgnacji jak zwykle bardzo mi się podobają. Miłego i słonecznego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również ostatnio trochę odpuszczam :-) Ale do czasu ^^ A włosy prezentują się świetnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. To ostatnie zdjęcie jest prześliczne! Cudowny efekt! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Widać że sporo czasu poświęcasz na pielęgnację włosów:) są piękne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie ostatnio dosyć mało czasu im poświęcam, ale póki co nie narzekają;) Dziękuję;)

      Usuń
  5. śliczne, rzeczywiście wyglądają na gęstsze :)
    ostatnio też mniej czasu poświęcam swoim włosom :)
    miłego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie stosowałam kosmetyków z tej firmy.
    Widać efekt!
    http://m-grabowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Tylko wybór kosmetyków kiepski :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Włosy cudne! Ja na ładną pogodę czekam z utęsknieniem

    OdpowiedzUsuń
  9. Włosy cudne i bardzo gęste. :) Ja muszę znów zacząć dbać o swoje, bo mam jedynie zrywy dbania. :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam Twoje włosy :) Są takie gęste i zadbane :) Ja kupiłam sobie właśnie olej kokosowy i zabieram się za pielęgnacje moich włosów :) Jednak nie wiem kompletnie jak nakładać to cudo :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, dziękuję, choć różnie to z nimi bywa;) A ja zawsze podziwiam Twoje włosy, one dopiero wydają się gęste i super wyglądają. Jak zaczniesz je olejować kokosem to będą zachwycać jeszcze bardziej;) Rozpuść w ciepłej wodzie odrobinę i wmasuj przed myciem na kilka godz;)

      Usuń
  11. miałam balsam z tej firmy, kupiłąm przez przypadek gdy potrzebowałam odżywki. muszę zacząć go używac :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Z Green Pharmacy mam jedynie balsam do włosów z olejkiem arganowym i granatem. Mam co do niego mieszane uczucia, ale może potrzebuję więcej prób aby ostatecznie się do niego przekonać ;)
    A włosy na tle zieleni wyglądają pięknie ;) w ogóle uwielbiam oglądać włosy w plenerze letnio/wiosennym ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja już sama nie wiem co stosować aby włosy przestały tak strasznie wypadać.... zaczęłam teraz używać szamponu łopianowego ale bez odżywki czy też serum na końce włosy są straszne ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na wypadanie polecam Ci picie siemienia lnianego, u mnie bardzo dobrze zadziałało, może i Tobie by pomogło?;) Chyba najbardziej skuteczna "terapia" jaką do tej pory stosowałam;) Fajnie sprawdzają się też wcierki do skóry głowy np słynny Jantar czy wiele innych. Oby stan się polepszył;)

      Usuń
  14. Ja również zauważyłam ostatnio, że zaniedbałam włosy. Na szczęście już zrezygnowałam z czapki i dodatkowo różnica temperatur, która jest na dworze i w pomieszczeniach nie przeszkadza tak bardzo moim włosom. Te dwa czynniki zwykle w zimie osłabiały kondycje moich włosów.
    Natomiast od tygodnia piją sok z pokrzywy, który zwykle na wiosnę pomaga mi w podreperowaniu kondycji moich włosów.

    OdpowiedzUsuń
  15. Wyglądają bardzo dobrze, sama wiem co to znaczy raz mieć proste włosy a za drugim razem kręcone bądź ostatnimi czasy hit moich włosów to pół proste pół kręcone a co! hahaha ;)
    GreenPharmacy nie używałam, ale używałam coś w ten deseń i u mnie tak średnio.
    Miłej niedzieli życzę! Moja spędzana na uczelni eh ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję;) No takie uroki włosów nie idealnie prostych ani niekręconych;) Choć moje nigdy się nie kręcą ja u Ciebie a tylko delikatnie falują;)
      Dziękuję;) A ciepełko zapowiada się na cały tydzień, więc nic straconego;)

      Usuń
  16. Piękne włosy piękne widoki i piękny weekend a ja... W pracy :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję;) A dzisiejszy dzień był naprawdę ciepły i słoneczny, ale i cały tydzień zapowiada się dosyć ładnie;)

      Usuń
  17. o matko, ile ja bym dała za tak piękne włosy! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję!;) Choć tak naprawdę różnie z nimi bywa;p

      Usuń
  18. Z Green Pharmacy miałam szampon i był okropny.. ciekawe jak sprawdziłaby się u mnie taka odżywka :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szamponów jeszcze nie testowałam, a ten balsam i olejek z papryczkami są fajne, jedynie z olejkiem arganowym kiepsko się sprawdził.

      Usuń
  19. znam tylko jedwab z CHI :)
    śliczne włosy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten jedwab bardzo lubię, mam go od dawna a ciągle coś tam jest, mega wydajny;)
      Dziękuję;)

      Usuń
  20. Kiedyś bardzo lubiłam szampony i odżywki tej marki. Później jakoś mi się znudziły i znalazłam innych ulubieńców :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Z GP miałam kilka produktów szampon sprawdzał się bardzo dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  22. Wow your hair with this balsam green
    Come to visit me ⭐⭐⭐

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie zaniedbuj pielęgnacji włosów, szczególnie latem, gdy słońce praży, a temperatury powodują powolne gotowanie się ;) Sama pewnie o tym dobrze wiesz, że lato nie jest porą roku, która rozpieszcza nasze kosmyki...;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację;) Postaram się, aby takich minimalistycznych dni było jak najmniej;)

      Usuń
  24. Piękne są. Ja mam balsam pokrzywowy i szału nie robi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję;) i dobrze wiedzieć, że pokrzywowy taki średni;)

      Usuń
  25. Co tu dużo mówić, przepiękne włosy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo mi miło;) Choć różnie z nimi bywa;)

      Usuń