22 grudnia 2016

Moje tegoroczne ręcznie wykonane ozdoby choinkowe

Witajcie

Do świąt już tylko kilka dni i powiem Wam, że miesiąc ten zleciał mi strasznie szybko. Miałam sporo obowiązków, więc już od jakiegoś czasu czekałam na ten świąteczny okres, by trochę odpocząć. Jak co roku, znajduje czas przed świętami, by zrobić własnoręczne ozdoby choinkowe. Jeśli jesteście ciekawi tegorocznych  prac, to zapraszam Was serdecznie niżej.


W tym roku zrobiłam kilka bombek, aniołków i mikołajków. Wszystkie moje twory są wykonane metodą quilling, czyli zwijania paseczków papieru w ruloniki i formowaniu je w odpowiedni kształt.

Aniołki i bałwanki

Aniołki i bałwanki są w całości wykonane właśnie z papieru. Potrzeba też kleju wikolowego, aby wszystko dobrze skleić. Do dekoracji użyłam koralików/cekinów i przykleiłam sztuczne oczy, jednak spokojnie można je namalować. Zrobiłam je razem z siostra i było ich sporo, jednak część z nich zdobi już choinki znajomych i rodziny;)






Bombki

Bombki ze ślimaczków zrobionych ze zwiniętej bibuły. Pomiędzy nie są malutkie koraliki i cekinki-gwiazdki. Wszytko jet przyklejone klejem wikolowym.



Bombki-kule kwiatów są praktycznie w całości zrobione z papieru. Kwiatki są wykonane z ponacinanych pasków papieru a następnie zwiniętych i ciasno poprzyklejanych obok siebie, aby nie było między nimi luk. Uchwyt jest ze wstążki, a dla ozdoby dodałam trochę cekinów i koralików.
Zrobiłam też czerwone bombki z choinką i prezentami pod nią oraz bałwankiem, który ją przystraja;) Tutaj również wszystko jest z pozwijanych pasków papieru a dla ozdoby jest kilka koralików i cekinów.






U mnie wciąż jeszcze nie ma choinki, więc wszystkie ozdoby czekają na powieszenie;)


Podobają Wam się moje ozdoby? Robiliście coś własnoręcznie na choinkę? I czy macie już ją w domu i jak ją udekorowaliście?


To już pewnie ostatni wis przed świętami, więc już teraz życzę Wam 
miłych, rodzinnych Świąt. 
Odpoczynku, pysznego jedzonka,
 i trafionych prezentów pod choinką!;)


Pozdrawiam serdecznie

35 komentarzy:

  1. świetne te ozdoby, u mnie też choinka jeszcze nieubrana :) również życzę wesołych i rodzinnych świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odjęło mi mowę! Bombki są nieziemskie <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne! :) Aniołki najbardziej mi się spodobały <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojacie, cudne to jest wszystko! Wesołych ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystko piękne :) ja robiłam łańcuchy na choinkę w tym roku ;) Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zawsze podziwiam wszystkie prace tego typu a swiateczne ozdoby wlasnorecznie robione sa zawsze najpiekniejsze ! :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie są :) wsztkiego najlepszego, zdrówka, radości i samych pyszności :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie cudeńka! :D Ja sama nie mam ani talentu, ani cierpliwości do takich działań, ale lubię oglądać czyjeś prace :D

    OdpowiedzUsuń
  9. wow jestem pod wrażeniem! to jest piękne;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow ale świetne ozdoby :)
    Wesołego po świętach ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale piękne bombki <3 mi brakuje cierpliwości, ale robić takie rzeczy to trzeba mieć dużo zdolności :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ZAKOCHAŁAM SIĘ <3
    Lubie wszystko co jest robione własnoręcznie i z sercem! Super :3

    OdpowiedzUsuń
  13. Super sprawa ;) na pewno Twoja choinka wygląda magicznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Urocze aniołki. Własnoręczne rzeczy zawsze są cudowne :)

    Poklikasz w linki?

    OdpowiedzUsuń
  15. Kochana masz talent! Bombki są urocze ;) <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja nie miałam czasu na robienie ozdób, ale Twoje są przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  17. ślicznie wyglądają aniołki i bałwanki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bombki skradly moje serce, sa piekne, a Ty masz ogromny talent! <3 Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  19. ŻYCZĘ CI ABY KAŻDY KOLEJNY ROK BYŁ LEPSZY OD POPRZEDNIEGO!
    Dużo zdrowia, szczęścia i pomyślności w roku 2017!

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo urocze są te ozdoby! Szczęśliwego nowego roku!

    OdpowiedzUsuń
  21. Bombki wyglądają zjawiskowo. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku, dużo zdrowia oraz optymizmu; rewelacyjnych wpisów, trafnych komentarzy, licznych czytelników oraz sukcesu w życiu prywatnym.

    Będę pamiętała na przyszły rok o Twoich propozycjach!

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne ozdoby <3 sama zrobię na przyszły rok <3

    OdpowiedzUsuń