14 grudnia 2015

Liebster Blog Award po raz drugi

      Witajcie

    Dziś post po raz drugi dotyczy zabawy w Liebster Blog Award. Zostałam nominowana przez właścicielkę bloga domkaa-g której dziękuję i serdecznie zapraszam Was do niej. Niedawno zaczęła tworzyć swojego bloga i idzie jej jak dotąd super;) Mimo że taki wpis już u mnie na blogu się pojawił (tutaj), to postaram się odpowiedzieć na jej pytania.




PYTANIA:

1. Gdzie chciałabyś wyjechać na wakacje i dlaczego tam?
Jak wcześniej wspomniałam bardzo lubię podróżować i jeśli tylko finanse pozwoliłyby, byłaby to podróż dookoła świata by zwiedzić i zobaczyć jak najwięcej;)

2. Co najbardziej cenisz u przyjaciół?
U przyjaciół, ale i u innych ludzi cenię szczerość, naturalność, poczucie humoru i możliwość porozmawiania na każdy temat.

3. Kiedy był twój najszczęśliwszy dzień w życiu?
Ciężko jednoznacznie wskazać ten jeden, ale pewnie któryś związany z moją drugą połową;)

4.  Czym chciałabyś zajmować się w przyszłości?
Aby moje hobby było moją pracą;)

5. Czy oglądasz kogoś na yt, jak tak to kogo?
Czasem oglądam jakies humorystyczne wideo, takie jak AbstrachujeTV, a z innych kategorii MayaTheBee, gdzie obecny jest temat minimalizmu i weganizmu, czy o tematyce zdrowotnej kanał jerzego Zięby.

6. Jakiej muzyki słuchasz?
Najróżniejszej, zależy co wpadnie mi w ucho a zwykle są to naprawdę różne typy muzyczne.

7. Ulubiony zespół?
Mam kilka ulubionych, takich jak Happysad, Strachy na Lachy czy BT.

8. Co najczęściej zamawiasz w McDonaldzie?
Nic, nie jadam tam;p

9.  Czym lubiłaś bawić się w dzieciństwie?
Najlepszą zabawką były chyba klocki;) Uwielbiałam konstruować domki, a w nich okna, pokoje, dach, wszystko było przemyślane i zanalizowane, aby był odzwierciedleniem normalnego domu, ale w mniejszej wersji. 

10.  Czy uprawiasz jakiś sport?
Najbardziej lubię chodzić po górach, zdobywać szczyty małe i duże. Poza tym jazda na rowerze.

11.  Co lubisz robić w wolnym czasie?
Oprócz zajmowania się blogiem moja mała pasją jest rękodzieło. Bardzo lubię własnoręcznie tworzyć różne ozdoby i dekoracje. Ponadto uwielbiam czytać książki i aktywnie spędzać czas na rowerze lub na spacerach.

Jeśli chodzi o nominację, to nie będę nikogo nominować. Jeśli masz ochotę by odpowiedzieć na pytania u siebie, czy na dole w komentarzu, to poczuj się nominowany ;)


Oto pytania (z poprzedniej zabawy):

1. Czy masz jakąś pasję oprócz prowadzenia bloga?
2. Czy lubisz czytać książki? A jeśli tak to podaj kilka najlepszych tytułów.
3. Jak najchętniej spędzasz weekend?
4. Twój ulubiony serial?
5. Twój sposób na zły nastrój.
6. Najlepszy film według Ciebie to ...
7.Twoje lubione miejsce wakacyjne w Polsce to ...
8. Najlepszy film według Ciebie to ...
9. Jakiej potrawy nie lubisz?
10. Jakim jesteś znakiem zodiaki i jakie cechy tego zodiaka najbardziej Cię określają?
11. Napisz kilka faktów o sobie. 

     Z chęcią przeczytam Wasze odpowiedzi;) 

    Pozdrawiam 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz