24 grudnia 2015

Top 5 roku

Witajcie

Dziś post trochę inny, bo topowy. Zostałam nominowana przez  właścicielkę bloga princess do zabawy Top 5 roku, której dziękuję za wyróżnienie;) Szczerze powiedziawszy, o tej zabawie jeszcze nie słyszałam i nie widziałam do tej pory u nikogo. Postaram się odpowiedzieć na pytania i podać 5 najlepszych rzeczy w danych kategoriach. No wiec zaczynajmy;)

Top 5 piosenek, które najczęściej słucham:

1. BT/Jes - Every Other Way
2. BT - Suddenly
3. Kylie/James Corden - Only you
4. Harlem - Kora
5. Strachy na Lachy - Cygański zajeb

Top 5 filmów, które lubiłam oglądać w 2015:

1. Kolonia - horror/sf, gdzie ukazany został świat w innej odsłonie i zachowania ludzi w ekstremalnych warunkach.
2. Głupi i głupszy bardziej - komedia, 2 część znanej komedii - Głupi i głupszy.
3. Everest - historia oparta na faktach, gdzie grupa ludzi pragnie zdobyć najwyższą górę świata.
4. Czasem słońce, czasem deszcz - słynny bollywoodzki musical.
5. In time (Wyścig z czasem) thriller/sf - gdzie przedstawiona została bardzo ciekawa wizja świata.

Top 5 kosmetyków:

1. Puder mineralny Eveline
2. Tusz to rzęs Wibo Extreme Volume lashes
3. Planeta Organica - ajurwedyjska maseczka do włosów
4. Peeling z kwasami na noc Iwostin
5. Balsam Emolium

Top 5 stron internetowych, ale mam 4:

1. Youtube
2. Tatromaniak 
3. Forum Wizaż
4. No i wszystkie blogi, które mam w obserwacjach, i te związane z pielęgnacją włosów, ale i modowe i kosmetyczne. Wszystkie lubię je czytać więc każdego z osobna nie będę wymieniać, bo i tak nie starczy numerków.

Top challenge ale u mnie 3:

1. Chilli challenge
2. Salt and Ice challenge
3. Cinnamon challenge

Do dalszej zabawy nominuję:

1. http://myaloveshair.blogspot.com/
2. http://domkaa-g.blogspot.com/

Jak wziąć dział?

Sami wybieramy 5 kategorii, w których podajemy naszych 5 hitów. Kategorie mogą być naprawdę różnorodne (filmy, muzyka, ubrania, kosmetyki, jedzenie, czynności, miejsca itd). Miłej zabawy!

Jeśli ktoś chciałby wziąć udział w zabawie, niech czuje się nominowany i odpowie u siebie czy w komentarzu na dole;)

Pozdrawiam

2 komentarze:

  1. Witam)) O tym wyzwaniu nie mogłaś wiedzieć, bo wymyśliłam je ja x) Podaje kawałek notki z mojego postu, żeby karzda nominowana osoba dokładnie wiedziała oco chodzi (najlepiej by było jakbyś dodałaś je gdzieś do postu czy coś) :)

    Chciałabym stworzyć swój challenge pod hashtagiem #TopPiątkiRoku. Już tłumaczę o co chodzi. W końcu tego postu napiszę 4 blogi, które będą musieli napisać post taki jak ten, czyli z pięcioma swoimi topkami tego roku. Nie muszą te rzeczy się powtarzać jak u mnie, może to być jak topka z muzyki, stronek, kosmetyków tak i z ulubionych czynności, ćwiczeń, herbat, kolorów, bluzek, miejsc, zdjęć tego roku (bądźcie kreatywni) i przekarzcie wyzwanie 4 innym blogerkom/blogerom. Jeśli zostaliście nominowani, nie leńcie się, po prostu napiszcie swoje topki, bo skoro was nominowali, to już przynajmniej jedna osoba, ale się ciekawi tym, co napiszesz. Miłego dnia!

    Mój blog - KLIK ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok, dzięki za wyjaśnienia;) Na pewno to ułatwi sprawę dla kolejnych osób, które zechcą wziąć udział w zabawie;)
      Pozdrawiam;)

      Usuń