23 kwietnia 2016

Podróże: Kwietniowy weekend pod Tatrami wśród krokusów

Witajcie

Przy ostatniej Chwili dla Włosów wspominałam Wam, że weekend spędziłam w Zakopanem. Niby tylko weekend - 2 dni, a jednak oderwałam się od codzienności i fajnie spędziłam czas. Aż ciężko było się przestawić przez cały ten tydzień. Jeśli jesteście ciekawi wyjazdu, widoku Tatr i krokusów w Dolinie Chochołowskiej, to zapraszam na mini relację;)

Był to mój 1 wyjazd do Zakopanego wiosną. Zwykle odwiedzamy Tatry jesienią. A to dlatego że właśnie jesienią poznałam mojego ukochanego i to właśnie w górach, gdzie już liście fajnie zaczęły zmieniać swoje kolory. Więc co roku, z okazji kolejnej rocznicy organizujemy taki wypad na kilka dni - właśnie jesienią.

Jednak i wiosna w górach prezentuje się prześlicznie. Zazielenione doliny, zaś szczyty jeszcze ośnieżone. Choć tak naprawdę Tatry wyglądają pięknie o każdej porze roku;)

W sobotę rano wybraliśmy się do Doliny Chochołowskiej, by podziwiać słynne krokusy. Wiele czytałam o tłumach, jakie odwiedzają wiosną tą dolinkę, więc wstaliśmy rano by móc cieszyć się widokami, kiedy jeszcze nie będzie zbyt wiele ludzi. Ok 8 rano już wchodziliśmy do parku. Było spokojnie i szło się bardzo przyjemnie.

Ośnieżone szczyty;)

Na polanach już zaczęły pojawiać się 1 kwiaty;) Im dalej, tym było ich więcej.

Mimo że były ciepło, na odsłoniętych terenach trochę wiało. Włosy spięłam w kucyka, ale włosy wierzgały na wszystkie strony, a grzywka jeszcze bardziej. Musiałam włosy spleść w warkocza;)

Odwiedziliśmy również termy w Białce Tatrzańskiej. Świetne miejsce, gdzie można się zrelaksować i super spędzić czas. Mogłabym tam spędzić cały dzień, jednak musieliśmy wracać. Zatrzymaliśmy się jeszcze, aby popodziwiać piękną panoramę Tatr;)

Wyjazd był bardzo udany, pogoda dopisała i fajnie spędziliśmy czas;) Świetnie było się budzić rano, a za oknem mieć piękne szczyty Taterek;)) Następnym razem zobaczę je pewnie jesienią, a już za nimi tęsknię.

A czy Wy jeździcie w Tatry? Lubicie? Robicie sobie takie weekendowe wyjazdy? A może planujecie coś na weekend majowy?

Pozdrawiam Was serdecznie

Aby być na bieżąco z wpisami na blogu,
zapraszam do polubienia na FB

1. Uwielbiam góry, Tatry w szczególności. Wybraliśmy się na krokusy w zeszłą niedzielę. Niestety większoś już przekwitała ale i tak było bardzo pięknie. Poigoda również dopisała. Pozdrawiam :)

1. To tak jak ja;) A my byliśmy w zeszłą sobotę i było całkiem ich dużo, zwłaszcza przy schronisku;) Pozdrawiam;)

2. Jakie przepiękne widoki! Tak tęsknię za górami... :(

1. Widoki rzeczywiście cudne;) Ja za nimi już tęsknię... Koniecznie i Ty je odwiedź;)

3. zazdroszczę takiego wyjazdu ! Piękne zdjęcia i piękna Ty :) A nasze Polskie góry najpiękniejsze na świecie

1. Masz rację, nasze góry najpiękniejsze;) Ale im częściej się robi takie wypady, tym bardziej ciągnie by znowu je odwiedzić;) Dziękuję za komplement;)

4. piękne widoki, dawno nie byłam w górach a kiedyś dość często urządzałam sobie takie wycieczki :)

1. Tatry są piękne;) Ja co roku jeżdżę w góry i świetnie tak się zmęczyć chodzeniem i nacieszyć oczy tymi widokami;) Koniecznie zrób sobie wycieczkę, kiedy tylko będzie kilka wolnych dni;)

5. Jak tam pięknie a jaka TY jesteś piękna:)

1. Wiosna;) Nie zawstydzaj mnie;p ale dziękuję za komplement;)

6. Jeeej, ale Ci zazdroszczę tego weekendu w Tatrach <3 Uwielbiam góry, więc i Tatry oczywiście też - są cudowne <3 Już nie mogę doczekać się jakiegoś wyjazdu :) Niestety dla mnie weekend to trochę mało na wyjazd w Tatry ze względu na odległość, ale jak tylko nadarzy się okazja 3-4 dni wolnych to sama chętnie je odwiedzę :)

Przepiękne zdjęcia! :)

1. Ja Tatry uwielbiam szczególnie;) No weekend trochę mało, ale ciężko znaleźć więcej wolnych dni... Mam nadzieję że następny wyjazd będzie dłuższy;) To życzę Ci by udało się pojechać na dłużej;)
      Dziękuję;)

2. Ja też mimo iż mieszkam w paśmie sudeckim (także mam szalenie blisko w Góry Stołowe czy Karpaty) to zdecydowanie bardziej wolę Taterki - szczególnie Tatry Wysokie <3 Dziękuję, mam nadzieję, że się uda :)

7. Kocham Tatry :) a zdjęcia prześliczne ;)

8. Tylko raz byłam w Tatrach, ale chętnie bym się tam przejechała ponownie :) piękne widoki i zdjęcia :)

1. Tatry są śliczne, tylko zawsze duużo ludzi... Lubię jeździć w taki czas, kiedy choć trochę jest ich mniej;) Koniecznie kiedyś zrób sobie taki wypad, świetna sprawa;) Dziękuję;)

9. o wow! TEż chciałabym w góry choć na chwile

10. W górach człowiek najbardziej wypoczywa :)

1. Masz rację, świetnie można się zrelaksować i oderwać od wszystkiego;)

2. Ja zawsze mam wrażenie, że nawet po całodziennej, męczącej wędrówce jestem bardziej wypoczęta, niż po takim samym czasie spędzonym na leżaku na plaży ;) Nogi bolą, ale przy całej reszcie plusów o tym się w ogóle nie myśli :)

11. Zazdroszcze tak udanego weekendu, ja dosc czesto jezdze w Tatry. Krokusy piekne, ja raczej bywam w maju, wrzesniu lub pazdzierniku wiec takie widoki w chcholowskiej mnie omijaja.

1. Ja 1 raz byłam wiosną w Tatrach, zwykle właśnie jak Ty odwiedzam je we wrześniu lub październiku;) A wiosenne widoki i krokusy naprawdę przepiękne;)

12. Jak pięknie!!! zazdroszczę sama chętnie bym uciekła na chwilę w góry.

1. Tam zawsze jest ślicznie, wiec koniecznie kiedyś zrób sobie taki wypad;)

13. jeju jak pięknie! <3 zazdroszczę... tak dawno w górach nie byłam że szok :(
    kreconowlosaa.blogspot.com

1. Więc koniecznie kiedyś zrób sobie taką wycieczkę, świetne oderwanie się od wszystkiego;) A pięknie to chyba tam jest zawsze, zwłaszcza jak pogoda dopisze;)

14. W Tatrach byłam w zeszłym roku w maju na 4 dni, niezapomniany wyjazd i piękne widoki ;)

1. 4 dni to o wiele lepszy czas niż tylko weekend;) Takie wyjazdy dłuugo się potem pamięta;)

15. Przepiękne zdjęcia :) Polana z krokusami jest piękna :) Mam nadzieję, że kiedyś uda mi się pojechać w góry w okresie ich kwitnienia i ją zobaczyć :)

1. Tych krokusów było mnóstwo i ciągły się aż po schronisko;) Więc życzę Ci, byś odwiedziła Tatry właśnie wiosną;)

16. Ale tam pięknie!!! Ale o 8:00 rano? Podziwiam za porę :)

1. O 8 wchodziliśmy do parku, a na polankę z krokusami doszliśmy ok 10;) Kiedy wracaliśmy ok 12, na polane szło tyle ludzi. że czasem ciężko było się minąć;p Chodząc gdzieś w Tatry zawsze wcześnie ruszamy, by było spokojnie i jak najmniej tłoczno;)

17. O jak tam pięknie, cudowne widoki i zieleń <3

1. Świetnie było, można było siedzieć i podziwiać cały dzień;)

18. Ojej ale wiosną jest tam pięknie! Bylam tam zimną i latem :-) czas pojechać jesienią i wiosną :-) :-)

1. Każda pora roku wygląda tam ślicznie;) Oby Ci się udało odwiedzić góry i jesienią i wiosną;) W lecie trochę dużo ludzi, dlatego wtedy nie lubię tam jeździć;p

19. Chyba oszaleję zaraz :P Takie piękne widoki, ja chcę urlop i też chce na taki wyjazd!! :)

1. Jak patrze na te fotki to ja chce znowu tam pojechać!;) Życzę Ci w najbliższym czasie długiego urlopu i udanego wyjazdu;)

20. Odpowiedzi
    1. Pogoda bardzo się udała, choć nie zapowiadała się taka super;)

21. Przepiękne widoki! Widać, że wypad udany i pogoda świetna:)
    Bardzo lubię Tatry, szczególnie, tak jak Ty, jesienią. Dla mnie jesień też jest szczególną porą bo również poznałam mojego męża jesienią i ślub brałam w słoneczną, jesienną sobotę;)
    Weekend majowy spędzę w domu, dopiero 4 maja lecimy z mężem na Karaiby:D

1. Bardzo udany jednak trochę za krótki;)
      No właśnie u mnie tez jesień to czas wielu naszych fajnych rocznic i chwil wiec taka szczególna pora;) A ślub w pięknych jesiennych i słonecznych plenerach to coś pięknego;)
      Ale Ci zazdroszczę takiego wyjazdu!;) Więc baw się dobrze, odpocznij i wracaj szczęśliwie;)

22. Bardzo ciekawie to zostało opisane. Będę tu zaglądać.