24 czerwca 2016

Perfecta: Profesjonalny zabieg - efekt głębokiego oczyszczenia skóry

Witajcie

Dziś pora na wpis, który poświęcę na recenzję profesjonalnego zabiegu od Perfecty, mającego na celu efekt głębokiego oczyszczenia skóry. Kupiłam go w Biedronce jeszcze w maju, kiedy moja cera trochę szalała. Ale czy ten zabieg pomógł mi uporać się z błyszczeniem buzi, niedoskonałościami i krostkami? I czy naprawdę jest to mocny i profesjonalny zabieg oczyszczający? O tym poniżej;)



Ten zestaw jest polecany dla cery mieszanej i przetłuszczającej się. Oto co obiecuje producent:



Zestaw ten składa się z 3 produktów, po 10 ml:
  • gruboziarnistego peelingu wygładzającego, 
  • maseczki glinkowej o działaniu oczyszczającym,  
  • nawilżającego serum olejkowego.

Zawartość pozwala na wykonanie ok 2-3 zabiegów, zaś cena to ok 6 zł. Swój zestaw kupiłam w Biedronce i nie wiem, czy w innych sklepach również są dostępne. Do wyboru były różne warianty (m. in. do cery suchej itd.)


Peeling

Jest to chyba najlepszy produkt w tym zestawie. Peeling ma dużo drobinek, które nie są ani za duże ani za małe. Działa dosyć mocno, bardzo dobrze ściera, jednak masaż jest przyjemny, a buzia fajnie wygładzona i dobrze oczyszczona. Jedyny minus jaki tutaj zauważyłam to to, że peeling to żadna nowość kosmetyczna, a produkt jaki w ofercie Perfecty jest od dawna - peeling z łupinami orzecha.

Maseczka

Myślałam, że to będzie mocna, zasychająca maska, jednak trochę inaczej zachowuje się na buzi: część z niej się wchłania, a część pozostaje na skórze. A sprawdziła się całkiem dobrze: oczyszcza, fajnie odświeża, cera jest gładsza i miła w dotyku. Jednak to nie jest efekt profesjonalnego oczyszczenia skóry, jaki zapewnia producent, mimo wszystko całkiem przyjemny i odczuwalny. Tu również małe rozczarowanie, maseczka od dawna jest do kupienia w saszetce i już ją kiedyś używałam. Szkoda, bo sądziłam że będzie to bardziej skoncentrowana formuła.
Nawilżające serum olejowe

To dosyć tłusty krem i kiedy po raz 1 go używałam, byłam pewna że ten produkt znalazł się przypadkiem w moim zestawie oczyszczającym. Jednak użyłam go i po przyjemnym efekcie oczyszczenia, jaki zafundował peeling i maska, nie było śladu. Przez długi czas moja buzia się świeciła, błyszczała jak po oleju. Dopiero po dłuższym czasie - ok 1 godz, kiedy serum się wchłonęło, cera wyglądała całkiem dobrze: była nawilżona i rozświetlona, bo w kremie znajdywały się maleńkie rozświetlające drobinki. Jednak w moim odczuciu, serum jest za tłuste dla cery mieszanej, jaką ja posiadam, a tym bardziej dla tłustej. Zresztą spoglądając na skład, ma w sobie parafinę na samym początku. Resztkę mam zamiar wykorzystać jako bazę pod makijaż, w tej roli powinno się spisać.


Kusząc się na ten zabieg, sądziłam, że te 3 kosmetyki w środku będą nowościami od firmy, bardziej skoncentrowanymi i mocniejszymi, a wcale tak nie jest i to mnie troszkę zawiodło. Jest to po prostu skomponowany zestaw produktów, które w ofercie Perfecty są już od długiego czasu (peeling i maska). A szkoda, bo sięgając po niego chciałam przetestować ten mocny, oczyszczający zestaw, a nie już wcześniej używane kosmetyki, które dawały fajny efekt, ale nie profesjonalny czy choć odrobinę mocniejszy niż ogólnodostępne produkty.




Plusy:
  • dosyć fajny, mocny peeling, który świetnie sobie radzi sobie z wygładzeniem, 
  • całkiem przyjemna maseczka, dająca oczyszczający efekt, jednak nie tak mocna, jak można by się spodziewać, jednak zadowoli osoby, które wolą delikatniejszą formę oczyszczenia buzi,  
  • ładny efekt rozświetlenia po serum,  
  • nie podrażnia cery (u mnie, nie wiem jak zareagują osoby mające bardziej wrażliwą cerę)),
  • niewygórowana cena.

Minusy:

  • zestaw na pewno nie jest na tyle mocny, aby nazwać go profesjonalnym zabiegiem oczyszczającym,
  • serum zbyt tłuste dla cery mieszanej czy tłustej, co trochę psuje efekt oczyszczenia,  
  • produkty wchodzące w skład zestawu (peeling, maska) to nie nowości, ale kosmetyki ze starej oferty, które na pewno część z Wam już testowała, 
  • zawartość parafiny w serum. 

Ogólne wrażenie z zestawu jest średnie. Peeling to najlepszy element zestawu: mocny i świetnie wygładza. Maseczka choć całkiem fajna, to nie mogę powiedzieć, że daje profesjonalny efekt. Mimo wszystko, po tych 2 produktach czuć przyjemne oczyszczenie buzi. Z kolei serum u mnie się nie sprawdziło, jest za tłuste i baardzo długo się wchłania. Zamieniłabym go na lekki krem nawilżający;) Po kolejny zestaw już się nie skuszę, podobny efekt z łatwością uzyskam w domu używając peelingu do twarzy i zwykłej maski oczyszczającej.

Co myślicie o tak skomponowanym 3-etapowym zestawie oczyszczającym? Miałyście go może ? Jak się spisało? A może skusiłyście się na inną wersję z tej serii?

Pozdrawiam serdecznie i miłego weekendu;)


43 komentarze:

  1. czyli nie do końca to czego można by oczekiwać od tego produktu. Opakowanie fajne zachęca

    OdpowiedzUsuń
  2. A szkoda, bo już zaczynałam mieć ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jakoś nigdy mnie nie kusił ten kosmetyk:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Widziałam ten zabieg i inne wersje niejeden raz miałam w koszyku ale zawsze po dłuższym namyśle odkładałam na miejsce może to dlatego że nie przepadam za produktami w saszetkach :P w sumie to chyba dobrze skoro ogóle wrażenia są średnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Widziała, ale jakoś nigdy mnie nie kusiło żeby kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie miałam i nie wiem czy bym się skusiła :) na razie nieźle radzi sobie korund dodany do ulubionej sprawdzonej formuły czy olejku, czy gotowego żelu. sceptycznie podchodze do drogeryjnych nowości w kosmetykach do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie lubię takich masek które po części się wchłaniają, wolę te zastygające, mam wrażenie że lepiej oczyszczają mi skórę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też wolę te zasychające, właśnie dlatego, że czuć mocne oczyszczenie;)

      Usuń
  8. Ostatnio w te upały stawiam na nawilżanie. Mam wrażenie, ze te słoneczko wysusza moją skórę :(
    I w celu nawilżenia stosuje różne maseczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakoś mnie Perfecta nie przekonuje, za słabo i zbyt mało efektywnie działa moim zdaniem ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Widziałam te zestawy, ale skład mnie odstraszył.. Dobrze, że u Ciebie było ok :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No zwłaszcza to serum nie powala. Reszta całkiem ok, ale profesjonalny efekt to nie był.

      Usuń
  11. Od dawna nie stosuję peelingów gruboziarnistych. Wolę jednak drobne, lub chemiczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rodzaj peelingu zależy chyba od cery, niektórych te gruboziarniste mocą podrażniać i być za mocne. Ale ja właśnie te najbardziej lubię;)

      Usuń
  12. Skoro serum jest zbyt tłuste to zdecydowanie nie dla mnie :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Nigdy nie widziałam tego zabiegu :) Może z czystej ciekawości kiedyś bym wypróbowała, skoro jest niedrogi, ale nie nastawiałabym się na hit ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Podejrzewam ze to serum olejkowe u mnie mogloby się nie wchłonął :-( mam cere mieszana i w strefie T bardzo blyszczy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Peeling za to wydaje sie calkiem niezlym produktem :-)

      Usuń
    2. Peeling jest na prawdę fajny a serum tak tłuste, że chodzę ze świecąca twarzą ponad 1 godz, a tak jak Ty mam mieszaną cerę;)

      Usuń
  15. Kiedyś próbowałam coś podobnego i nie byłam zadowolona z efektu więc nie wiem czy bym chciała testować takie wynalazki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zawszę mam mieszane odczucia co do takich produktów. Niby profesjonalne a bujda ;) Chwyt marketingowy. No i nie lubię tłuściochów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, niby miał być profesjonalny a okazał się zwykłym...

      Usuń
  17. Same maseczki warto kupić, co do serum to miałabym pewne opory :)

    OdpowiedzUsuń
  18. maseczki z perfecty uzywalam serum jeszcze nie :)

    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam :* jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj :) Na pewno się odwdzięczę <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Tego zestawu jeszcze nie miałam ale będę mieć na uwadze Twoją opinię:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Widziałam, ale nigdy się nie skusiłam może i dobrze ;p

    OdpowiedzUsuń
  21. A szkoda, bo mam cerę tłustą i raczej w takim razie może się u mnie nie sprawdzić, a szkoda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Peeling i maska nie są złe, fajnie odświeżają cerę, ale profesjonalnym zabiegiem bym tego nie nazwała.

      Usuń
  22. Szkoda, że nie ma efektu WOW.. ;/

    OdpowiedzUsuń
  23. Jak ma być efekt wow skoro widzę parafinę .. szkoda pieniędzy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No dokładnie, o wiele lepszy efekt bo naturalnej glince niż po tym zabiegu.

      Usuń
  24. Odkąd przerzuciłam się na naturalne kosmetyki - gotowców już nie kupuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak zrobiłam i zamiast takich maseczek zakupiłam naturalną glinkę;)

      Usuń
  25. Mnie przeraziło już to jak napisałaś, że serum jest mega tłuste - od razu wiedziałam, że efekt nie może być "łał". Nie wiem, wydaje mi się że po prostu firma firmie nierówna, każdy od kogoś ściąga i dodaje jako swoje pod inną nazwą. Jest okej, ale nie jest najlepsze i tego w tym brakuje!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie właśnie strasznie zdziwiło tak tłuste serum, ale wsmarowałam je i jednak to nie to. Szkoda, bo miałam nadzieję że spisze się, a miał to być profesjonalny zabieg, a okazał się przeciętny.

      Usuń
  26. Szkoda że nie spisał się do końca profesionalnie

    OdpowiedzUsuń
  27. Faktycznie ostatecznie wypadł dość średni, a szkoda. Parafina w składzie mnie w szczególności zniechęca i do tego to nieudane serum. Fajnie, że chociaż peeling okazał się mocnym punktem tego zestawu. Obiecany profesjonalizm i w tym wypadku okazał się jedynie marketingowym chwytem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No peeling bardzo przyjemny, ale serum zupełnie zniweczyło efekt po nim i po masce. Szkoda, bo miałam nadzieję na choć odrobinkę mocniejszy efekt niż zazwyczaj... Przerzucę się chyba na naturalne glinki do samodzielnego przygotowywania;)

      Usuń
  28. Robiłam ostatnio mamie ten "zabieg" ale nie była do końca zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie dziwię się, bo profesjonalny to on na pewno nie jest, a tłuste serum sprawia, że nie czuć oczyszczenia po peelingu i masce.

      Usuń
  29. zestaw ukoił skórę,natknęłam się przez przypadek,kupiła bym jeszcze raz ze względu na serum i maseczkę

    OdpowiedzUsuń